خرید از کشور متجاوز و جنایتکار #آمریکا سبب تقویت کفار میشه و از نظر شرعی حرامه .بعدشم شما غیرت ندارید؟ ۱۶۸ تا بچه رو کشتن حالا میخواید ازشون خرید کنید؟ حاشا به غیرتتون#صادق_حسینی#مذاکره
جمشید Replied
خرید از کشور متجاوز و جنایتکار #آمریکا سبب تقویت کفار میشه و از نظر شرعی حرامه .بعدشم شما غیرت ندارید؟ ۱۶۸ تا بچه رو کشتن حالا میخواید ازشون خرید کنید؟ حاشا به غیرتتون#صادق_حسینی#مذاکره
جمشید Replied
لیبرالیسم در سیاست خارجی را میبینید که ریشدار و بی ریش نمیشناسد؟مسئله در اقتصاد نیز همین است. قاطبه جریان انقلابی در سیاست خارجی به این شناخت رسیده است که لیبرالها را با قول و فعلشان بشناسد، نه با اردوگاه سیاسیشان. امید است در اقتصاد نیز چنین شود.لیبرالیسم چنان خطر بزرگی است که بنیانگذار کبیر …Show more
جمشید Replied
@Ofoghe4d⭕️ برنامه های ظریف خبیث _ خط تاجزاده در به گردن رهبر و سپاه انداختن همه شکستهای دیپلماسی_ خط حجاریان در تحریک مردم و تهدید حاکمیت_خط کرباسچی در رد مقاومت در سوریه_ خط آشنا در استفاده از رسانه برای مقابله با آرمانها_خط قالیباف دربستن صدای مردم باتعطیلی اجباری مجلس شتر گاو پلنگی شده این ظریف!
جمشید Replied
@YAllo1d🚨 #فوری▪️ امشب #اجازه حسین بن علی برای ترک سپاه امام صادر شد . صد ها نفر با کسب #اجازه سپاه امام را ترک کردند. امام #علی_الاصول نظر دیگری داشتند!رضایت با اجازه فرق دارد!#مرگ_بر_بی_عقلی#مرگ_بر_بیشرفی#مرگ_بر_بیغیرتی#مرگ_بر_اسرائیل …Show moreعمر سعدیکی از مسئولای کوفه بود!شمر یکی از مسئولای کوفه بودحرمله…Show more
جمشید Replied
بله بالاخره گوساله سامری کاه و یونجه لازم داره!🔷صادق الحسینی، مشاور همتی:با خرید غلات از آمریکا، آنها را به ایران وابسته می کنیم؛ این خیلی خوب است!👤این همان شخصی هست که قبل از شروع جنگ تحمیلی سوم گفته بود مردم نگران نباشند آمریکایی ها فقط سران حکومت را بمباران میکنند...
جمشید Replied
جمشید Replied
جمشید Replied
قالیباف باکو را به مقصد تهران ترک کرددکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، دقایقی پیش پس از پایان برنامههای خود در جمهوری آذربایجان، با بدرقه نایب رئیس مجلس آذربایجان، باکو را به مقصد تهران ترک کرد.رئیس مجلس صبح امروز برای شرکت در بیستمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری ا…Show more
جمشید Replied
اگه میخواستین همچین توافقی با دادن این امتیازات داشته باشینچرا چندسال معطلمون کردینقبل جنگ۱۲ روزه و جنگ رمضان این کارو میکردیننه رهبر و فرماندهان شهید میشدن نه بچههای میناب نه ناو دنا و بقیه شهدا....اع ببخشید حواسم نبودعزیزانی که شهید شدن مخالف مذاکرات با امریکا بودنمزاحمتون بودنمخالفین برد…Show more
جمشید Replied
از همهی بزرگواران متشکر خواهم شد اگر طراح این #عکس_نوشته دلنشین رو به بنده معرفی کنن تا جلسه همفکری دربارهی اصول #استروک، #سایه و #استورکِسایه!!! داشته باشیم!#پاینده_باد_ایران#فتوشاپ#طراح#طراح_گرافیک#گرافیست#نوجوان#فرهنگی
جمشید Replied
جمشید Replied
🔻آقایان مداح و منبری؛ چطور شد که بعد از علنی شدن مخالفت رهبری ناگهان ناپیدا شدید و حتی ذرهای از آن تلاشهایی که برای تحمیل منطق مذاکره و توجیه آتشبس داشتید را نسبت به مطالبه شروط اجرای تفاهم و این گفتگوهای خفتبار سوئیس ندارید؟✅️ @Rajanews_com
جمشید Replied
وقتی با اقتدار روی تنگه هرمزتمرکز تسلط داشتیم، #عمان هم همراه ما بود وهم جلوی تهدید آمریکا ایستاد.وقتی تنگه هرمزرا روی میز مذاکره برای گرفتن ذرت و گندم گذاشتی.معلومه عمان هم کنار می کشهخدایا خودت این مملکت حسینی شیعه علی رو حفظ کن
جمشید Replied
از وظایف مجلس نظارت و تصویب اسناد مهم هستدسترسی به اسنادی که اسمش را #محرمانه گذاشتین که نبوده، حق #نبویان استاز طرفی به دلیل ناکارآمدی #مجلس،#قوه_قضاییه،#دولت که علنا #شروط_رهبر را نادیده گرفتندچارهای جز افشاگری برای فشار به دستگاهها به نفع مردم نداشته@Rahbar_enghelab_ir #بازگشت_به_نظر_رهبری
جمشید Replied
#مختارنامه تکراری نمیشه...#بازیگران جدید #مختارنامه برای انتقام جدیدی وارد #تلویزیون #اینستاگرام شدنلول این جنگ خیلی بالاست...از انتخاب بازیگرا راضی هستید ⁉️🔹مجاهد میدان جهاد تبیین باشید و حداقل برای یک نفر ارسال کنید...https://eitaa.com/joinchat/350815492C42e37df468┅═❁✥❁💠❁✥❁═┅4 MB
جمشید Replied
از حضرت امیرالمؤمنین پرسیدند: چرا هوای دم صبح انقدر زلاله؟فرمودن: چون از نفس منافق خالیه!لعنت بر خائنین داخلی و خارجی که هوای کشور رو مه آلود کردند ...#خونخواهی_امام_شهید #علی_الاصول #لبنان #مذاکره #محرم …Show more
جمشید Replied
@Radio_H2dمرحوم پدربزرگم میگفت «اگه یه سوزن رو بزاری تو یه کیسه کاه، بالاخره یه روز یه گوشه رو سوراخ میکنه میاد بیرون»حالا نبویان هم نمیگفت بالاخره یه روز گند این توافق هم مثل برجام در میومد!نبویان گفته آنچه من گفتم اخبار بود. عجب! حالا اطلاعات سری و طبقه بندی مملکت شد اخبار؟ وقتی برگه ها را ورق میزدی، عینکت را برمیداشتی و میگذاشتی، با قاطعیت و حرارت میگفتی مردم ایران! از خودم نمیگم از رو متن میگم؛ این نامه است؛ اون بند فلان است؛ تنگه را واگذار کردیم و غیره، همه اخبار میگفتی؟ اگر کاری ر…Show more
This post was deleted by the post author.
جمشید Replied