ای اهل حرم میر و علمدار نیامد...
iriسیدمحمد بابامیری Replied
Replying toامسال بی تو روضهی ارباب میرویماز جانب تو، بیدل و بیتاب میرویمآن صندلی خالی تو روضهای جداستبا چشم خون به دیدن این قاب میرویم(سیدمحمد بابامیری)
سیدمحمد بابامیری Replied
@Abdolhadi_ir8 June 2026شیر محلی با نان گندم یا برنج بهترین و کاملترین غذای روی کره زمینه و راز طول عمر همه ۱٠٠ سالههاستجایگزین سیب زمینی کنید.
This post was deleted by the post author.
@Babamiri4710 July 2025Replying to andآخه این چه کارزاریه؟ چرا برخی انقلابیون نمیخوان متوجه بشوند الان وقت حرف از استیضاح نیست؟ تمام اعتراضات بحق نسبت به مصاحبهی شرمآور پزشکیان با این کارزارهای کذایی به باد میرود. یکم از حباب خودتون خارج شید برادرا
@Babamiri4710 July 2025Replying to andandحالا استیضاحم شد مملکت به هم ریخت دشمنم پشت مرز آمادهس ببینیم شماها که ادعای فهم و انقلابیگری دارید جلوی خونریزی رو میگیرید یا صدبرابر میکنید!! ادم تعجب میکنه از بعضی نظرات مشعشع!!!
@Babamiri4710 July 2025Replying to andandشما بجای پرخاشگری و انگ زدن بهتره سعی کنید تعادل روی خودتونو حفظ کنید
سیدمحمد بابامیری Replied
@Babamiri4710 July 2025Replying to andandظاهرا شما خیلی دوست دارید هر کی کوچکترین اشکالی به حرفهای نسنجیدتون گرفت پرخاش کنید. شما تعادل روحی خودتونو حفظ کنید و بجای پرخاشگری سعی کنید جواب سوالات منو بدید. شما هنوز نمیتونی بین نهاد شورای نگهبان و اعصای اون تفکیک کنی. دنبال این هستی منو طرفدار پزشکیان نشون بدی؟
@Babamiri4710 July 2025Replying to andandحالا استیضاحم شد مملکت به هم ریخت دشمنم پشت مرز آمادهس ببینیم شماها که ادعای فهم و انقلابیگری دارید جلوی خونریزی رو میگیرید یا صدبرابر میکنید!! ادم تعجب میکنه از بعضی نظرات مشعشع!!!
@Rezamontazer31310 July 2025Replying to and 3 othersملمکت برا چی بهم میریزه مگه همه تابع قانون نیستن طبق قانون سه قوه مسوولیتی دارن بیشتر قانون چیزی نمیخاد انجام بشه واگر کسی قانون نمیخواهد لگد مال بشه زمان جنگ ایران همزمان با دشمن خارجی و داخلی میجنگید مردم هم ترسی نداشتن ومثل جنگ اخیر مشارکت همه جانبه داشتن انهایی بترسن که همیشه چمدان اماده دارند
@Babamiri4710 July 2025Replying to and 3 othersکامنتهای من رو مجدد بخونید توضیح دادم. چرا شماها فکر میکنید همه ترسو هستند و شما شجاعید؟ مساله فتنه بپا کردنه لطفا بحث رو پرت نکنید. چرا اصرار دارید فقط خودتون میفهمید بقیه یا ترسو هستن یا نفهمن یا انقلابی نیستن؟
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@Babamiri4710 July 2025Replying to andandحالا استیضاحم شد مملکت به هم ریخت دشمنم پشت مرز آمادهس ببینیم شماها که ادعای فهم و انقلابیگری دارید جلوی خونریزی رو میگیرید یا صدبرابر میکنید!! ادم تعجب میکنه از بعضی نظرات مشعشع!!!
@Babamiri4710 July 2025حضرات انقلابی مقایسه خندهداری هم بین استیضاح پزشکیان با عدم کفایت سیاسی بنیصدر میکنن که دیگه در نوع خودش نوبره... اونموقع کل ایران فهمیده بود بنیصدر جاسوسه و همه میگفتن مرگ بر بنی صدر، الان چی؟ آخه یکم فکر کنید
@E_Sahbayi10 July 2025Replying to and 3 othersیعنی به نظرتون صبر کنیم تا کل ایران بفهمه ایشون بی کفایته بعد ایشون رو استیضاح کنیم؟!اتفاقا الان که توی جنگ هستیم نباید اجازه بدیم بالاترین مقام اجرایی ما جاده صاف کن دشمن برای ریختن خروارها بمب بر سر ما باشه.یعنی صبر کنیم حضرات با دیپلماسی حقارت و ذلت خدای نکرده آقا رو به مسلخ ببرن؟! از شما بعیده
@Babamiri4710 July 2025Replying to and 3 othersدکتر عزیز لطفا ارام باشید.اینقدر هم نباید یک بُعدی تاخت.گاهی اینطور بیمهابا جلو رفتن نتیجهعدم نگاه همهجانبه است و فرصتیه که دشمن منتظرشه.فیالحال که مردم متحدشدند بازم اصلاحاتیا با پروپاگاندا دارند شکاف اجتماعی ایجاد میکنند وای به روزی که استیضاح بیاد وسط.فکر کن یه فتنه ۸۸ به جنگ فعلی علاوه بشه!
@E_Sahbayi10 July 2025Replying to and 3 othersیه زمانی دشمن صهیونیست ترور می کرد می گفتن نکنه جواب بدیم که اونها منتظر همین هستند.بعدتر گفتن نکنه به بی حجابی کاری داشته باشید که فتنه می شه.الان هم می گن نکنه انتقاد کنیم از غربگداها که...این یعنی خودکشی از ترس مرگ
@Babamiri4710 July 2025Replying to and 3 othersاون مسائل رو ما قبول نداریم. همه را با یک چوب مرانید دکتر. شما اگر یک نگاه کلی به پُستهای من بکنید متوجه میشوید مواضع ما سرشار از نفی شیوه محافظهکارانه است.
@E_Sahbayi10 July 2025Replying to and 3 othersاتفاقا چون من مواضع انقلابی و شجاعانه شما رو می شناسم تعجب می کنم چرا در این مورد، پاسخگو کردن رئیس جمهور را به دلیل ترس از فتنه و بحث جنگ غیر عاقلانه می دونید.انتقاد درست ملت که حق اونهاست باعث میشه هم عزت و امنیت رئیس جمهور حفظ بشه و هم مردم و راه رو بر تسلط دشمن می بنده اتفاقا.
@Babamiri4710 July 2025Replying to and 3 othersبرادر قرار نیست همه مثل هم فکر کنیم. اونهم اسمش ترس نیست. ما هم از بسیاری از مواضع دوستان متعجبیم چون فکر میکنیم اشتباه بودنش کاملا واضحه.
@Babamiri4710 July 2025Replying to andandحالا استیضاحم شد مملکت به هم ریخت دشمنم پشت مرز آمادهس ببینیم شماها که ادعای فهم و انقلابیگری دارید جلوی خونریزی رو میگیرید یا صدبرابر میکنید!! ادم تعجب میکنه از بعضی نظرات مشعشع!!!
@user17199547193610 July 2025Replying to and 3 othersدیگه از اول انقلاب که بعد تر نیس 10 مدل فرقه داشتین جنگ بود و هیچی نداشتیم این اگه بره مردم کعک شون هم نمی گذه
@Babamiri4710 July 2025Replying to and 3 othersباشه. شما بگو مردم ککشون نمیگزه. یکم از حباب خودتون بیرون بیایید. یاعلی
سیدمحمد بابامیری Replied
This post was deleted by the post author.
@Babamiri4710 July 2025Replying to andبجای کارزار استیضاح، محافظهکاری رو بذارید کنار و کارزار اعتراض و مطالبهگری از شورای نگهبان راه بندازید تا این خبط و خطاهای فقهای اینچنینی تموم بشه. اعضای شورا وقتی زیر فشار و لابی تصمیم میگیرند فاتحه انقلاب خوندهست. باید از خودسانسوری دست برداریم. چرا میترسید بگید شورای نگهبان مقصر اصلیه؟
@Babamiri4710 July 2025Replying to andandفکر نکنید تعصب بیجا و خودسانسوری نشونه انقلابیگریه. پزشکیان اصلا رجل سیاسی نیست و هیچ صلاحیتی برای پست ریاستجمهوری نداشته و ربطی به رنگ عوض کردن هم نداره. الان حرف حق رو بپذیرید نشونه شهامتتونه. فقط به وجدانتون مراجعه کنید
سیدمحمد بابامیری Replied
@Babamiri4710 July 2025Replying to andandاز ارکان نظامه ربطی به اینکه کارش رو درست انجام نمیده نداره.شماظاهرا درست ملتفت این موضوع نیستی که اعضای شورای نگهبان از ارکان نظام نیستن. یه سوال: شما صلاحیتی در پزشکیان میبینی برای ریاست جمهوری؟ پس چرا تایید شده؟ خط قرمزای ساختگیتون برای انقلاب خطرناکه. این فقها اشتباه کردند. تامام
سیدمحمد بابامیری Replied
@Seyedeh10 July 2025Replying to andandدلمان خون است از شورایی که شاخص های ارزیابیش برای احراز صلاحیت افراد برای پست های کلیدی، این قدر دم دستی و از سر تعارفات است
@Babamiri4710 July 2025Replying to andandاحسنت. پس بدون ملاحظه باید مطالبهگری کنیم وگرنه مانند گذشته، بارها و بارها انقلاب ضربه خواهد خورد از احراز صلاحیتهای سُستِ این افرادِ سطحی و ناتراز انقلاب