عجیبه...حزب الله موفقیتهای امروز خودش رو از ما میدونه، تشکر هم میکنه و ابراز میکنه که تنگه هرمز رو بخاطر ما بسته اند اما یه عده ای در اینجا برعکس میگن... مسئولین هم دروغ نگفته اند و پای کار لبنان هستیم و کمکها ادامه دارد.شما نمی بینید. کمک هم که فقط حملات نظامی نیست