Profile picture of ‌علی فارقی‌
@alifareghi14 April 2026
عجیبه...حزب الله موفقیتهای امروز خودش رو از ما میدونه، تشکر هم میکنه و ابراز میکنه که تنگه هرمز رو بخاطر ما بسته اند اما یه عده ای در اینجا برعکس میگن... مسئولین هم دروغ نگفته اند و پای کار لبنان هستیم و کمکها ادامه دارد.شما نمی بینید. کمک هم که فقط حملات نظامی نیست
Profile picture of ‌بردیا‌
@Bardia_A14 April 2026
لطفاً خلط مبحث نکنید ، شما این چند روز تقریباً از بیشتر مسولین ،عدم هر گونه مذاکره با آمریکا را نشنیدید؟!برعکس نفرمایید!حزب‌الله نظامی به نفع ما وارد میدان شد و الان هم بزرگترین کمک به آنها نظامی است،چشمانمان باز و اخبار را از کانالهای خودی و مردم در خیابان را دنبال میکنیم ، تشریف بیارید و ببینید!
Profile picture of ‌علی فارقی‌
@alifareghi14 April 2026
Replying to
یعنی کمکهای لجستیکی نظامی که ما همیشه و در جنگ 40 روزه و حتی الان به حزب الله داریم، کمک نیست!؟یعنی روز اول آتش بس که تنگه رو باز کردیم اما بخاطر نقض توسط اسرائیل علیه لبنان، دوباره بستیم کمک نیست!؟بزرگترین ضربه به آمریکا و کمک به لبنان، همین بسته بودن تنگه است.شما کارشناس نظامی هستی!؟
Profile picture of ‌بردیا‌
@Bardia_A15 April 2026
Replying to
شهادت بیش از ۳۰۰نفر و مجروحیت بیش از ۱۰۰۰در لبنان،بلافاصله پس از پذیرفتن آتش بس از طرف ایران رخ داد!بفرمایید چرا؟نقض آتش بود! با وجود بسته بودن تنگه! هنوز هم ادامه دارد!چرا؟بحث عدم کمک نیست، بحث تنها گذاشتن هم پیمانی است که علیرغم یک دنیا محدودیت و مظلومیت،فیزیکی به نفع ایران وارد جنگ شد، ولی ما...
Profile picture of ‌علی فارقی‌
@alifareghi15 April 2026
Replying to
آیا در طول این ۴۷ سال، تاهمین امروز، کمکهای ما به حزب الله قطع شده!؟؟ خیرآیا کمک فقط نظامی است!؟ خیرآیا حزب الله از ما ناراحت است!؟ خیرآیا دولت لبنان با ماست!؟ خیرآیا ما می ترسم!؟ خیرآیا بلد نیستیم!؟ خیرآیا اطلاعات ما، مردم، کافی است!؟خیرپس، سکوت و اعتماد به مسئولین که یکیش رهبری است کار ماست
Profile picture of ‌بردیا‌
@Bardia_A16 April 2026
Replying to
توجیه و تطهیر کردن هر آنچه که رخ داده،نه شرعی است و نه عقلیاگر پالس عدم همراهی از طرف ایران صادر نمیشد ،هم شهید نصرالله زنده بودند و هم در طول ده دقیقه مردم لبنان قتل عام نمیشدند با بیش از ۱۴۰۰ نفر کشته و زخمی،هر دو پس از اعلام موضع نابجا از طرف ایرانلطفاً توجیح نفرمایید
Profile picture of ‌علی فارقی‌
@alifareghi16 April 2026
Replying to
اولا که شما در جایگاهی نیستید که عقلی و شرعی بودن را تشخیص بدهید.دوما این پالس احمقانه با توئیت های افراد خودتحلیلگر پندار هست نه از طرف نظام.سوما ما همچنان داریم کمک میکنیم و تنگه که حیاتی است برای آمریکا رو بستیم.اسمان ریسمان نبافید
Profile picture of ‌بردیا‌
@Bardia_A17 April 2026
Replying to
افراد خود تحلیل گر احمق که شما مینامید !!، میلیونها مردمی هستند که بیش از ۴۰ شبانه روز برای کشور و لبنان و محور مقاومت دست از شعار و حضور برنداشتند,این سطح از کبر و غرور و توهین به مردم، جزا دارد
Profile picture of ‌علی فارقی‌
@alifareghi18 April 2026
Replying to
چرا فرافکنی میکنید!؟چرا به بنده تهمت میزنید!؟ خود تحلیل ‌گراحمق مردمند!؟ من گفتم!؟اینو شما دارید میگید...به بنده نچسبانید
Profile picture of ‌بردیا‌
@Bardia_A18 April 2026
Replying to
نظر اکثریت مردم همین است که جنابعالی ،احمقانه نامیدید!دقیقاً مثل واکنش دولتمردان از دیشب تا امروز در خصوص تنگه هرمز، که ۱۸۰ درجه تغییر کرد،چرا؟چون مردم دیشب در میدان انقلاب و سایر میادین فریاد تصمیم اشتباه را فریاد زدند،ترامپ هم حرف مردم را همه جوره ثابت کرد،نهایتا دولتمردان تسلیم حق شدند
Profile picture of ‌علی فارقی‌
@alifareghi18 April 2026
Replying to
نخیر...پیام بنده واضحه که افراد خودتحلیلگر پندار، مردم نیستند.احمق هم نگفته بودم.احمقانه صفت هست برای اون پالس.لطفاً توجه بیشتری داشته باشید.البته و صد البته، مردم نظرشان بر اعتماد به مسئولین و حفظ آرامش و اتحاد کشور هست با پرهیز از اتهام زنی. اما هوشیار و بیداریم و عاقلانه و منصفانه عمل میکنیم
قصد کش دادن بحث را ندارم،اما فکر کنم از اتفاق شب گذشته تا به امروز برای چندمین بار ثابت شد که میانگین فهم مردم و اعتراض آنها،از برخی از مسولین مطلع نظام! دقیق ترو آگاهانه تر است و باید از برچسب زدن به مطالبات و نگرانی‌های مردم دست بردارند
14:07 - 18 April 2026

22 Views