قضا و قدر الهی اگر تغییر پذیر نباشد که نیست ، اما میتواند عقب و جلو شود ، سبک و سنگین شود ، تغییراتی داشته باشد ،مثلا مأموریت به قوم دیگری واگذار شود و ...#حزب الله رها شد#مسولین دروغ میگویند#غربگدایان هنوز تصمیم گیر هستند#و....
@Bardia_A14 April 2026Replying toقضا و قدر الهی اگر تغییر پذیر نباشد که نیست ، اما میتواند عقب و جلو شود ، سبک و سنگین شود ، تغییراتی داشته باشد ،مثلا مأموریت به قوم دیگری واگذار شود و ...#حزب الله رها شد#مسولین دروغ میگویند#غربگدایان هنوز تصمیم گیر هستند#و....
@alifareghi14 April 2026Replying to andعجیبه...حزب الله موفقیتهای امروز خودش رو از ما میدونه، تشکر هم میکنه و ابراز میکنه که تنگه هرمز رو بخاطر ما بسته اند اما یه عده ای در اینجا برعکس میگن... مسئولین هم دروغ نگفته اند و پای کار لبنان هستیم و کمکها ادامه دارد.شما نمی بینید. کمک هم که فقط حملات نظامی نیست
@Bardia_A14 April 2026Replying to andلطفاً خلط مبحث نکنید ، شما این چند روز تقریباً از بیشتر مسولین ،عدم هر گونه مذاکره با آمریکا را نشنیدید؟!برعکس نفرمایید!حزبالله نظامی به نفع ما وارد میدان شد و الان هم بزرگترین کمک به آنها نظامی است،چشمانمان باز و اخبار را از کانالهای خودی و مردم در خیابان را دنبال میکنیم ، تشریف بیارید و ببینید!
@alifareghi14 April 2026Replying toیعنی کمکهای لجستیکی نظامی که ما همیشه و در جنگ 40 روزه و حتی الان به حزب الله داریم، کمک نیست!؟یعنی روز اول آتش بس که تنگه رو باز کردیم اما بخاطر نقض توسط اسرائیل علیه لبنان، دوباره بستیم کمک نیست!؟بزرگترین ضربه به آمریکا و کمک به لبنان، همین بسته بودن تنگه است.شما کارشناس نظامی هستی!؟
@Bardia_A15 April 2026Replying toشهادت بیش از ۳۰۰نفر و مجروحیت بیش از ۱۰۰۰در لبنان،بلافاصله پس از پذیرفتن آتش بس از طرف ایران رخ داد!بفرمایید چرا؟نقض آتش بود! با وجود بسته بودن تنگه! هنوز هم ادامه دارد!چرا؟بحث عدم کمک نیست، بحث تنها گذاشتن هم پیمانی است که علیرغم یک دنیا محدودیت و مظلومیت،فیزیکی به نفع ایران وارد جنگ شد، ولی ما...
@alifareghi15 April 2026Replying toآیا در طول این ۴۷ سال، تاهمین امروز، کمکهای ما به حزب الله قطع شده!؟؟ خیرآیا کمک فقط نظامی است!؟ خیرآیا حزب الله از ما ناراحت است!؟ خیرآیا دولت لبنان با ماست!؟ خیرآیا ما می ترسم!؟ خیرآیا بلد نیستیم!؟ خیرآیا اطلاعات ما، مردم، کافی است!؟خیرپس، سکوت و اعتماد به مسئولین که یکیش رهبری است کار ماست
@Bardia_A16 April 2026Replying toتوجیه و تطهیر کردن هر آنچه که رخ داده،نه شرعی است و نه عقلیاگر پالس عدم همراهی از طرف ایران صادر نمیشد ،هم شهید نصرالله زنده بودند و هم در طول ده دقیقه مردم لبنان قتل عام نمیشدند با بیش از ۱۴۰۰ نفر کشته و زخمی،هر دو پس از اعلام موضع نابجا از طرف ایرانلطفاً توجیح نفرمایید
@alifareghi16 April 2026Replying toاولا که شما در جایگاهی نیستید که عقلی و شرعی بودن را تشخیص بدهید.دوما این پالس احمقانه با توئیت های افراد خودتحلیلگر پندار هست نه از طرف نظام.سوما ما همچنان داریم کمک میکنیم و تنگه که حیاتی است برای آمریکا رو بستیم.اسمان ریسمان نبافید
@Bardia_A17 April 2026Replying toافراد خود تحلیل گر احمق که شما مینامید !!، میلیونها مردمی هستند که بیش از ۴۰ شبانه روز برای کشور و لبنان و محور مقاومت دست از شعار و حضور برنداشتند,این سطح از کبر و غرور و توهین به مردم، جزا دارد
@alifareghi18 April 2026Replying toچرا فرافکنی میکنید!؟چرا به بنده تهمت میزنید!؟ خود تحلیل گراحمق مردمند!؟ من گفتم!؟اینو شما دارید میگید...به بنده نچسبانید
@Bardia_A18 April 2026Replying toنظر اکثریت مردم همین است که جنابعالی ،احمقانه نامیدید!دقیقاً مثل واکنش دولتمردان از دیشب تا امروز در خصوص تنگه هرمز، که ۱۸۰ درجه تغییر کرد،چرا؟چون مردم دیشب در میدان انقلاب و سایر میادین فریاد تصمیم اشتباه را فریاد زدند،ترامپ هم حرف مردم را همه جوره ثابت کرد،نهایتا دولتمردان تسلیم حق شدند
@Bardia_A18 April 2026Replying toقصد کش دادن بحث را ندارم،اما فکر کنم از اتفاق شب گذشته تا به امروز برای چندمین بار ثابت شد که میانگین فهم مردم و اعتراض آنها،از برخی از مسولین مطلع نظام! دقیق ترو آگاهانه تر است و باید از برچسب زدن به مطالبات و نگرانیهای مردم دست بردارند