با وجود سابقه بدعهدی آمریکا و به ویژه حضور اصحاب توافق ذلت بار برجام بهمراه آقای قالیباف در مذاکرات، هیچ امیدی به مذاکره و توافق مطلوب برای ایران وجود ندارد،لازم است آقای قالیباف هم کاملا اصحاب توافق خسارت بار برجام را از تیم مذاکره کننده حذف نماید.
