مرکز اطلاعرسانی ق.قضاییه میگوید #طبری منتظر اعاده دادرسی است. یعنی ممکن است تبرئه شود. در این صورت اقتضای عدالت، محاکمه مسئولان قضایی وقت (آقایان رییسی، اژهای و منتظری) است. چطور ممکن است کسی به آن شکل محکوم و الان تبرئه شود! درصورت تبرئه طبری، یکی از دو رییس ق.قضاییه ظلم کرده و باید حساب پس دهد.

