رهبر شهید: #جنگ یک دلیل و یک قاعده کلی دارد:دشمن در ما #احساس_ضعف کند.عراقچی: جنگ حاصل مقاومت بود، نه مذاکره!چرا #دشمن در ما احساس ضعف کرد؟یکی از دلایل اصلی این بود :بعضی ها مرتب گفتند : نداریم و نمیتوانیم و نمیشود و...
6 MB
iriChamroosh P Replied
@M_r_zahed14 June 2026رهبر شهید: #جنگ یک دلیل و یک قاعده کلی دارد:دشمن در ما #احساس_ضعف کند.عراقچی: جنگ حاصل مقاومت بود، نه مذاکره!چرا #دشمن در ما احساس ضعف کرد؟یکی از دلایل اصلی این بود :بعضی ها مرتب گفتند : نداریم و نمیتوانیم و نمیشود و...6 MB
@Chamroosh_014 June 2026Replying toارتباطی ندارد.شما میتوانید مقاومت کنید اما درعین حال بخاطر وجود ضعف دشمن را به طمع تهاجم بیندازید.جمله عراقچی هم نهایتاً برمیگردد به سخنندانی و کاربرد اشتباه واژگان.
Chamroosh P Replied
@Asefi_ir17 May 2026امر فقط امر رهبر ماست!ما صدق گفتار راویان نزدیک به امام خامنه ای جوان (حفظه الله) را قبول داریم! ما فقط یک معیار داریم آن هم تبعیت محض از ولی امر مسلمین است ولاغیر! عقلانیت انقلابی یعنی اینکه ما به میل ولی باشیم نه ولی به میل ما!#عقلانیت_انقلابی#مرگ_بر_آمریکا …Show moreحتی خود آقا تاکید میکنند به تجمعات بگویید از تیم مذاکره کننده بدگویی نشود، اما جلیلی یک بار چنین پیامی را به هواداران خود ارسال نکرد! سر هر موضوعی میگویند جلیلی نماینده ۱۴ میلیون ایرانی است و حق دارد اظهار نظر کند، اما در بحث حمایت از تیم مذاکره کننده برای آرام کردن آن ۱۴ میلیون چیزی نمیگوید! آیا بع…Show more3 MB
@Chamroosh_022 May 2026Replying toاستدلال انصاری در تخریب دکتر جلیلی بسیار سخیف و کودکانه است و ارجاع شما به آن برای فروش نسخهی عقلانیتی که مدنظر شماست از آنهم سخیف تر.هیچ توهین سازمان یافتهای به تیم مذاکرهکننده نشده؛بیخودی شلوغش نکنید و اجازه دهید برخی مسائل در همان روزهای قبل از جنگ باقی بماند.
Chamroosh P Replied
@Saman1332saeed22 May 2026Replying toکودتای دی ماه 1404 و آبان 98 توسط امثال شما درس عبرتی در تاریخ چه لیبرالیسم استبا کلمات قلمبه و ترسناک و توهین آمیز علیه منویات امامین انقلاب و آرمان های آن ، کودتا کردید و رهبر عزیزمان را از ملت ایران و امت مسلمان گرفتیدشرم بر شماشرم بر لیبرالیسم حاکم
@Chamroosh_022 May 2026Replying to andاین کلمه لیبرالیسم را از شما و استادتان سید یاسر و صمصامی بگیرند کلا چیز دیگری نمیماند.ماشین کپی پیست نباشید
Chamroosh P Replied
@hassanabbasi13741 May 2026مجلس خیلی وقت است که تعطیل شده. مجلس همان زمانی که قانون حجاب که ساعتها کار کارشناسی روی آن انجام شده بود، با تهدید پزشکیان و فقط با یک نامهی دبیرخانهی شعام به سطل زباله رفت، تعطیل شده بود. مجلسی که قوانینش اجرا نشود، بود و نبودش فرقی ندارد
@Chamroosh_02 May 2026اینکه فکر میکنید یک قانون ساده میتوانست بحران پیچیده و چند لایهای مثل این روزهای حجاب را حل کند واقعاً جالب است.درضمن حجاب مدت هاست این وضعیت را دارد بنابراین مدتی نپرداختن به این موضوع در شرایط جنگی که جامعه بسیار مستعد التهاب است مشکل خاصی ایجاد نمیکند؛آنهم با چنین متنی!
This post was deleted by the post author.
@Chamroosh_09 June 2025رفتارهای این جماعت در این مدت درقبال مدنی زاده نشان داد بویی از اخلاق و دین و شرافت نبرده اند.این رسایی باز خیلی چیزی نگفته
This post was deleted by the post author.
@Chamroosh_03 April 2025Replying toاین افراد را جدی نگیرید و از کنارشان رد شوید.خودشان میدانند چه خبر است و این گارد گرفتن شان هم بیخود و بی جاست.
This post was deleted by the post author.
@Chamroosh_024 March 2025Replying toاین بنده خدا و رفقا در فرقه تثبیت کلا جنس دیگری اند،نه سرمایهداری اند،نه سوسیالیسم اند، نه هیچ چیز دیگر.یک فرقه ضد خرد و علم.اگر طرف مقابل شما بدیهیات را بپذیرد،تازه میتوان نشست و سر سوسیالیسم یا سرمایهداری صحبت کرد.اینها را هیچکس گردن نمیگیرد.
@Rezayazdani25 March 2025Replying to andبرخی چیزها شاید برای شما بدیهیات باشهبدیهیات اون ها هم شاید برای شما بدیهی نباشه
@Chamroosh_025 March 2025Replying to andاین بنده خدا عباسی فر من را در ویراستی مسدود کرده.خود ایشان مایل به دفاع از بدیهیاتش نیست.
This post was deleted by the post author.
@Chamroosh_024 March 2025واقعیت این است که متکثر کردن مبادی ورودی و خودکفایی نهادهها حداقل در میانمدت محقق میشود(اگر اصلا اراده ای باشد)و کشور با این سیاست ارزی بیمار آنقدر وقت ندارد.از طرفی ارز همین الان هم،در اثر بیماری تثبیت،بیش از حد گران است.این معتاد(اقتصاد)را باید به قیمت زجری موقت،ترک داد،وگرنه اوردوز میکند
@roohollaah31320 March 2025شد یا نشد؟ 😂✌🏻دکتر جبرائیلی پیشبینی کرده بود آرژانتین شورش میشه، شد✅استاد رائفی پور پیشبینی کرده بود ترکیه شورش میشه، شد✅رائفی پور رو تحلیلگر مسائل سیاسی میدونم و جبرائیلی رو استاد مسائل اقتصادی و هردو سرمایه انقلاب🇮🇷
@Chamroosh_021 March 2025Replying toگل پسر انقلابی!این هم کاهش شدید نرخ تورم آرژانتین در دوره یک ساله خاویر میلی.رشد تولید صنعتی هم داشتند.حالا شد یا نشد؟ 😂✌️بخش خاکستری هم پیشبینی است که قرار است از تورم ما هم کمتر شود.شورش فعلی حاصل سیاست های دولت های قبلی است که همفکران آقا یاسر و رفقا بودند
@roohollaah31321 March 2025Replying toتورم پایین که مردم قدرت خرید شون نابود بشه نتیجهش شده همیت اغتشاشات آرژانتین!پس نشد :)رهبری همین اسفند تذکر دادن:
@Chamroosh_021 March 2025Replying toاصلا میدانی این اغتشاشات از طرف کدام قشر است؟قدرت خرید با همين تورم 300 درصدی ویران شد که حاصل سالهای قبل بوده که افرادی بودند با همین تفکرات ارز ترجیحی و یارانه به همه چیز.شما اگر از وسط داستان آرژانتین رسیده اید و آقا یاسر برایتان تعریف کرده ما مدتهاست در جریانش هستیم.تفکر کردن را تمرین کنید
Chamroosh P Replied
@Sabeti14 March 2025"پول پاشی" های امروز و پروژه های تخریب را دو ماه قبل پیش بینی کرده بودم...973 KB
@Chamroosh_014 March 2025این پرسش که چرا جلوی چپاول را نمیگیرند میتوان برای خود شما جناب نماینده هم مطرح کرد،به عنوان نماینده قوه مقننه کشور،در برابر چپاول منابع ارزی با ارز ترجیحی چه اقدامی کردید؟چرا قانون تک نرخی و شناور بودن ارز را مطالبه نمیکنید؟
@DokeOakie12 March 2025اولا که نرخ ارز در دهه ٨٠ هم ثابث نبود ولی دلیل تورم کمتر در این دهه عدم قیمتگذاری جهانی مواد نفتی، معدنی و پتروشیمی برای فروش به داخل کشور بود که در دهه ٩٠ این خشت کج بنا نهاده شد و سهامداران پتروشیمی، معادن و فولادی ذینفع گرانسازی ارز شدند. https://B2n.ir/j83832Replying toسؤال بهتری از معتقدین به ارز عامل تورم،دهه هشتاد که ارز ثابت بود چرا تورم های 15 تا 20 درصدی داشتیم؟چرا ژاپن با تورم زیر 5 درصد،پول ملی اش در چندسال اخیر کاهش ارزش شدید داشته یا به عبارتی ارزهای خارجی گرانتر شده اند در آن کشور؟نوسانات روبل روسیه چرا با تورمش سازگاری ندارد؟میتوان همچنان مثال زد
@Chamroosh_012 March 2025Replying toاولا فروش به دلار محصولات فولادی و پتروشیمی از دوره خاتمی شروع شده نه دهه 90،دوما عامل تورم این نیست،سوم بالاخره ارز عامل تورم است یا دلاری فروشی؟نکته چهارم در دهه هشتاد قیمت دلار حدود هزارتومان بود و نوساناتش آنقدر کم است که قابل چشم پوشی است
@DokeOakie12 March 2025Replying toکی گفته از دوره خاتمی شروع شده؟! قانونش تو سال 84 یا 85 تصویب شده و تا 89 عملی نشده. چطور اون موقع همچین چیزی بوده؟! تورم از دهه ٩٠ به بعد هم شوک ارزی عاملش بوده هم دلاری فروشی انفال به مردم. ثبات ارز تو دهه ٨٠ که میگفتی چی شد؟!
@Chamroosh_012 March 2025Replying toخب مشخص شد اطلاعات ندارید،در ضمن در دوره رفسنجانی چرا تورم های بالای سی درصد داشتیم؟آن زمان که دلاری فروشی نبوده؟کشورهای دیگر چرا تورم ندارند بخاطر این قضیه؟هنوز هم میگویم ارز در بیشتر سالهای دهه هشتاد ثبات داشت و در محدوده هزار تومان بود
@DokeOakie12 March 2025Replying toقرار نیست کلا دوره ها و کشورهای مختلف یه عامل تورمی داشته باشند. درضمن علت تورم تو دوره هاشمی شناور سازی نرخ ارز بود که تو دوسال آخر به گوه خوردن افتاد و دوباره سیاست تثبیت رو اجرا کرد. خب برادر من همین سوالها رو منم دنبالش گشتم. بنا باید بر یافتن علت گذاشته بشه نه کم نیاوردن جلو طرف
@Chamroosh_012 March 2025Replying toشناور سازی نرخ ارز در دوره هاشمی؟شما کلا گویا چپکی تاریخ را خوانده اید.ارز در کل دوره هاشمی چندین نرخی و تثبیت بود،بالای ده نرخ ارز داشتیم آن زمان.ما هیچوقت جز بین سالهای 81 تا 97 ارز تک نرخی نداشتیم،شناور هم که اصلا نداشتیم
@DokeOakie12 March 2025Replying toارز رسمی شناور شد. اون موقع اصلا ارز بازار ازاد محلی از اعراب نداشت. (نه که نباشه، تاثیری تو رشد نرخ ارز رسمی نداشت)
@Chamroosh_012 March 2025Replying toارز بازار آزاد محلی از اعراب نداشت...تنها جای کره خاکی که این سخنان درباره بازار گفته میشود ایران است
@Chamroosh_012 March 2025Replying toطرفداران تثبیت مصداق واقعی خود گویی و خود خندی هستند.ابتدا شروع میکنند که ارز و دلاری فروشی عامل تورم است،بعد میگوید هر دوره و هر کشور متفاوت است.نهایتا هم باد میکند که جواباتو گرفتی برو دیگه.توهم اول عامل باقی ماندن در مرداب جهل است
@Chamroosh_012 March 2025Replying toشناور سازی نرخ ارز در دوره هاشمی؟شما کلا گویا چپکی تاریخ را خوانده اید.ارز در کل دوره هاشمی چندین نرخی و تثبیت بود،بالای ده نرخ ارز داشتیم آن زمان.ما هیچوقت جز بین سالهای 81 تا 97 ارز تک نرخی نداشتیم،شناور هم که اصلا نداشتیم
@DokeOakie12 March 2025Replying toداداش گلم مطلب اقتصاد انلاین حامی اصلاحات و از معتقدین به اندیشه خودت رو بخون بلکه انقدر حق به جانب صحبت نکنی! https://B2n.ir/y78758b2n.irناگفتههای بحران ارزی ۷۴؛ چرا هاشمی رفسنجانی در شناورسازی دلار ناکام ماند؟
پرویز خسروشاهی، کارشناس اقتصادی و رییس کل اسبق بیمه مرکزی، در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نکات جالبی از تجربه بحران ارزی سال ۱۳۷۴ که حاصل شرکت در کلاس درس اقتصاد ایران مرحوم دکتر نوربخش است، بیان کرده است.
@Chamroosh_012 March 2025Replying toمتوجهید؟وقتی تورم مملکتی 40 درصد است ولی ارز تکان نمیخورد یعنی شناور نیست،ساده تر از این نمیتوان توضیح داد.
@DokeOakie12 March 2025به نظرم وقتش رسیده معتقدین به نقدینگی عامل تورمه جواب بدن چطور وقتی مردم پول تو جیبشون روزانه داره بی ارزش میشه میتونن تقاضای بیشتری واسه خرید کالا و خدمات ایجاد کنن؟!
@Chamroosh_012 March 2025Replying toسؤال بهتری از معتقدین به ارز عامل تورم،دهه هشتاد که ارز ثابت بود چرا تورم های 15 تا 20 درصدی داشتیم؟چرا ژاپن با تورم زیر 5 درصد،پول ملی اش در چندسال اخیر کاهش ارزش شدید داشته یا به عبارتی ارزهای خارجی گرانتر شده اند در آن کشور؟نوسانات روبل روسیه چرا با تورمش سازگاری ندارد؟میتوان همچنان مثال زد
@mhbayat137712 March 2025Replying to andگفتوگوی «سید یاسر جبرائیلی» تو برنامهٔ تهران ۲٠ رو ببینید.https://www.aparat.com/v/ybo53if
@Chamroosh_012 March 2025Replying to andخیلی قبل تر از شما یاسر جبرائیلی و افکار پوچ و مضحک اقتصادی اش را شناخته ام،وقتم را تلف اباطیل همیشگی اش نخواهم کرد،از پیش میدانم چه گفته