حس می کنم یه شهروند ساده ام که چهل شب، تو خیابون پشت دست مافیا بازی کردم، حس میکنم شهروندی هستم که در شب، شات مافیا شدم😭(اوووف بر این آتش بس و مذاکره ننگین و یار فروشی خطرناک)😭
@fa_am18318 April 2026Replying toعزیزم این نشونه شکست آمریکایی ها و بی آبرویی هاشون در جهانه.ایران هیچ شکستی نخورد بلکه الان همه جهان قدرت ایران رو دیدن وگفتند ما پایان جنگ نداریم.تا وقتی که آمریکا بند بند شروط مارو بپذیره وعملی کنه.. و نیروهای ما هر لحظه دست به ماشه هستند وهرگز به دشمن خبیث اعتماد نمی کنند.
@HajEhsan13708 April 2026Replying to andچقدر ساده ای خواهرکاش دنیا همینجور که شما فکر میکنی کار میکرد
@fa_am18318 April 2026Replying to andپذیرش جامعه را نباید مشروط به پیام رهبر معظم انقلاب کرد، هرچند در بیانیه شورای عالی امنیت ملی، به هماهنگی با ایشان اشاره شده بود. شاید به دلایل حفاظتی، رجوع به ایشان در این شرایط منطقی نباشد..