حس می کنم یه شهروند ساده ام که چهل شب، تو خیابون پشت دست مافیا بازی کردم، حس میکنم شهروندی هستم که در شب، شات مافیا شدم😭(اوووف بر این آتش بس و مذاکره ننگین و یار فروشی خطرناک)😭
@fa_am18318 April 2026Replying toعزیزم این نشونه شکست آمریکایی ها و بی آبرویی هاشون در جهانه.ایران هیچ شکستی نخورد بلکه الان همه جهان قدرت ایران رو دیدن وگفتند ما پایان جنگ نداریم.تا وقتی که آمریکا بند بند شروط مارو بپذیره وعملی کنه.. و نیروهای ما هر لحظه دست به ماشه هستند وهرگز به دشمن خبیث اعتماد نمی کنند.
@HajEhsan13708 April 2026Replying to andچقدر ساده ای خواهرکاش دنیا همینجور که شما فکر میکنی کار میکرد
@HajEhsan13708 April 2026Replying to andandاین پاسخ اون قسمت که در مورد رهبر فرمودیدhttps://virasty.com/tasnim_center/1775621738035881010This post was deleted by the post author.