خانوم کرمی که تو این ۴٠روز بیشترین زحمتش پرچم تکون دادن تو تجمعات بوده، داره به کسی که یک ماه و نیم رو موتور دور تهران چرخیده و شبها تو پارک خوابیده تا مبادا ترور بشه، تیکه میندازه. به درک که بیاعتمادی.
قالیباف : نقض آتش بس پاسخ شدیدی را به دنبال دارن (خانم این کت و شلوار منو اتو کردی شب باید بریم پاکستان مذاکرهی بدیم بره) چقدر دیگه باورتون ندارم چقدر بی اعتمادم بهتون چقدر دروغگویید