عیب نداره بعد از تاسوعا وعاشورا ما منتظریم
Replying to andعزیزمممممم تو دیگه چرا تو بیا تو تیم من 🥲
Replying to andمن بخوام شیرینی بدم که برشکست میشم 🚶🏻♀️211 KB
Replying to andandاشکال نداره به شکلات هم راضی ایم🤣
Replying to andandدوباره حرف شیرینی شد ،اومدی بو شیرینی بیاد با سرعت نور میای😂