1d
آقایان تیم مذاکره‌کننده!مگر رهبر و شهدای ما بارها نفرمودند «به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نیستم»؟ حال که با قاتلِ قائد امت، حاج قاسم عزیز و شهدای مظلوممان پای میز نشسته‌اید، لااقل شأنیت و عزت ایران را حفظ کنید.شروط قطعی رهبری باید بی‌کم‌وکاست اجرا شود؛ کاری نکنید که کاسه صبر ملت لبریز شود و مردم مج…Show more
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ#حسینیه_ی_قلمبا کاروان نور #وامحمداهبرای آن ساعات که تاریخ از حرکت ایستاد از مجموعه ی محرم امر محال ماندنبه قلم: فتحعلی علوی سوقمطلع:سکوت مسلحدر آن بیابانکه حتی باد هم از عبور می‌ترسید…
Show more

Show this thread

14:43 - 25 June 2026

227 Views