اصلی ترین دلیل اینکه تا الان ظهور امام زمان عقب افتاده ترس از شهید شدن ایشونه ، - اگه ما به جای خونخواهی نائب مظلومو غریبش بر طبل تفاهم با قاتلینش به امید دست یافتن به خورده گندم واشنگتن دلخوش کردیم چه خوشمون بیاد و چه نیاد این پالسو به خداوند عزوجل و امام زمانمون دادیم که ما تورو