نظامی های ؛ ایران هرگز شروع کننده هیچ جنگی نیستن شیخ.
@alidehghan621 June 2026محمدباقر قالیباف رئیس مجلس: محاصره دریایی و تشدید جنایات جنگی در لبنان، گواه عدم پایبندی واشنگتن به آتشبس است و هر گزینهای بهایی دارد که پرداخت خواهد شد.خوب خوب مثل اینکه کم کم دارن میفهمن مذاکره با شیطان فایده نداره، ولی بازم نه، من باورم نمیشه که بفهمن🤐#آزموده_را_آزمودن_خطاست
@ma_roh_qr001 June 2026Replying toاین کار تو خیلی عصاب خورد کنه بدیهیات رو دیگه انکار نکن که .اول اونا محاصره کردن اول اونا تو لبنان اتش بس رو شکستن اول اونا سعی کردن از تنگه دزدکی رد بشن بعد از اتش بس ما فقط یه واکنش هایی نشون دادیم که به گفته ی بعض از متخصصین ناکافی بوده الان نسبت به اول اتش بس ما کارتهای کمتری در دست داریم
@user172434622821 June 2026Replying toانها همیشه وارونه نشان می دهند ایران برای حفاظت از تنگه هرمز و عبور غیر مجاز شلیکی می کند بعد انها حمله می کنند تازه مدعی اند که ۷۰کشتی را عبور داده اند بعد ایران در پاسخ حمله به قشم سیریک وبندرعباس حمله به کویت می کند کاش یکی از این حمله ها به اسراییل بود این چه اتش بسی است عجب جان سخت
@Alimcmp1 June 2026Replying toشیخ طرف اومده داره جلو کشتی های تورو میگیره . این خود حمله هست .عبارت دفاع از خود رو برای موجه نشان دادن حضورشان استفاده میکنند. لطفا ازش ماهی نگیر .
@Ali_kh101 June 2026Replying toامیدوارم در مقابل رژیم صهیونی هم همین شکلی باشیم درد مردم مظلوم لبنان روح روان انسان را به درد می آورد
@sobhan_96701 June 2026Replying toیا شیخ اما روایت طرف ایرانی این نیست و گفته شده آنها تعرض کردند و ما پاسخ دادیم چرا به بیانیه سنتکام استناد فرمودید؟ بیانیه سپاه هست، این نکته سنتکام یعنی طرف ایرانی مدام نقض آتش بس میکند و این مجوز را به آمریکا برای حمله مجدد می دهد. یا علی
@Nmblue63971 June 2026Replying toاعتماد به امر ولی و مسئولین سیاسی نظامی کشور و انجام تکلیف خودمون در میادین نتیجه اش میشه تولید قدرت و پیروزی .مصادق همان حرف رهبر شهید که فرمودند خداوند حس پیروزی را در دل همه مردم رواج میدهد . #ایران_قوی #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل
@Hadi_yasbolaghi1 June 2026Replying toشیخ، ما حتی اگه با تمام قوا هم حمله کنیم، هنوز ما مهاجم نیستیم، مدافعیم. یکم درکش سخته.یک جنگ شروع شده، در این جنگ عملیات آفندی و پدافندی هست، اما در کل ما در حال دفاعیم.حالا چرا آمریکا اینجوری میگه؟افکار عمومی و جنگ روانی و مشروعیت بخشی به اقدامات آتی خودش.البته این که ما قوی هستیم کاملا درسته
@Yass206631 June 2026Replying toفرماندهی مرکزی آمریکا حملاتی را علیه سایتهای رادار و فرماندهی پهپادهای ایرانی در گوروک و جزیره قشم در طول این آخر هفته تأیید کرد.این ترجمه واقعیه، شما یه لطفی به خودت و عزیزان حاضر در ویراستی داشته باش، درباره ی موضوعی که آگاهی نداری سکوت پیشه کن.
@tinywork1 June 2026Replying toشیخ :کاری که سنتکام الان انجام میده معادل تقیه ای که شما ترویجش می کنید!هم حمله می کنن و هم با یه دروغ مصلحتی از زیر بار مسئولیت نقض آتش بس فرار می کنن!شما هم خوشحالید که با مذاکره دارید قدرتتون رو به آمریکا نشون میدید!جلوی دست و پای سپاه نباشید ببیند آمریکا رو به شکر خوردن میندازه یا نه!
@Atenahashemie1 June 2026Replying toمردم لبنان که اینقدر از ایران توقع دارن چرا هر سری به یک سری واداده رای میدن این نشون میده مردم لبنانم مثل یک سری از مردم ما هرچی سرشون بیاد حقشون بیچاره مردم جنوب که طرفدار حزب الله وشیعه هستند وباید تقاص پس بدن
@Rah_Kar1 June 2026Replying toتو ایتایه مطلب درمورد لبنان نوشتی که ویراستش نکردی، اینجا پاسخ اون متنت رومیدم.ماهمیشه حامی لبنان وفلسطین بودیم وهستیم، ولی تجربه ی این اواخرنشون داده، صرف حمایت لجستیکی وتسلیهاتی ومستشاری ومالی وغذایی ودارویی، دیگه جوابگو نیست. وترس مقدس ما اینه که، شاید وباید کار عملی تر دیگه ای انجام بشه!؟
@user1769028699331 June 2026آمریکا به راحتی میتونه غلاده سگوحشیش رو بکشه، اما این کار رو نمیکنه چون نمیخواد قبول کنه که لبنان هم جزئی از این آتش بسه، پس ما هم لزومی نداره که صهیونیستها رو جزو آتش بس بدونیم، مطمئن باشید اگه صهیونیستها روبزنیم آمریکا به این زودی وارد جنگ نمیشه چون اصلاً آمادگیشو نداره! کاش نذاریم دیر بشه!
@useru1 June 2026اون اینطوری میگه که زیربار مسائل حقوقیش نره و سنا بهش گیر ندن.وگرنه هممون میدونیم که این حملات دفاعی نبوده!میخواد سناتورها روقانع کنه که جنگ تموم شده و باایران کاری نداریم که بعدا که خواست دوباره شروع کنه مشمول قانون ۶۰روزه نشه!وانمود میکنه در پوزیشن دفاعی هست که اختیارات جنگی بالاتری داشته باشه!
@user1753505007561 June 2026Replying toاین قدرت را به مردم انتقال بدهیم تا بی خیال لبنان باشیم؟نه شیخ صورتی مردم مبعوث شده با این تحلیل های آبدوغ خیاری گول نمی خورندهمه خوب می دانند غربگدایان کشور با این آتش بس که با ننه من غریب بازهای پزشکیان طولانی شده تا امتیاز بزرگی برای اسرائیل باشه و با فراغ بال کار حزبالله را تمام کند