5 May 2026
من دختری خجالتی ام در حوالی اتدارم مریض میشوم از بیخیالی ات:))))))))))))))))
Profile picture of ‌مهدی ک‌
@Torab1105 May 2026
Replying to
به انتهای مصراع اول خوشبین نیستم😁
چرا
22:10 - 5 May 2026

28 Views


1 Reply

Profile picture of ‌مهدی ک‌
@Torab1105 May 2026
Replying to
خو جناب شاعر فقط در حوالی اون بنده خدا خجالتیه گویاو اینطور که از کلمات پیداست در باقی موارد ....