5 May 2026من دختری خجالتی ام در حوالی اتدارم مریض میشوم از بیخیالی ات:))))))))))))))))125672.1k7431943211
مهدی ک@Torab1105 May 2026Replying to @Fatemehlotfi79به انتهای مصراع اول خوشبین نیستم😁2101092
مهدی ک@Torab1105 May 2026Replying to @Fatemehlotfi79خو جناب شاعر فقط در حوالی اون بنده خدا خجالتیه گویاو اینطور که از کلمات پیداست در باقی موارد ....110261