من اولین بار بحث تحمیل به رهبر و جام زهر رو از ککامران غصنفری در کتاب راز قطعنامه شنیدم، کلا این جریان فاز رهبر منفعل رو توی ذهن بچه انقلابیها براساس تاریخ اسلام و امامان منتشر میکنند.برداشت تاریخی ضعف از اسلام و انطباقش با امروز رو دارند.
@Safarpanah_kazem24 April 2026Replying toمن اولین بار بحث تحمیل به رهبر و جام زهر رو از ککامران غصنفری در کتاب راز قطعنامه شنیدم، کلا این جریان فاز رهبر منفعل رو توی ذهن بچه انقلابیها براساس تاریخ اسلام و امامان منتشر میکنند.برداشت تاریخی ضعف از اسلام و انطباقش با امروز رو دارند.
@MammadR24 April 2026Replying toمن پول ندارم برات ماست بخرم قرض میکنم برات ماست میخرم تا بیشتر ماست مالی کنی
@MaKtum_M24 April 2026Replying toاگه به شما بگم فارغ از شرایط فعلی به عنوان سوال از چیستی واقعه تاریخی، در حکمیت بین اجازه و رضایت امام تفاوتی وجود دارد؟
@erfanSobhanipour24 April 2026Replying toجوک قرن دلواپسان چون رهبر شهید گفته است که زیر سایه تهدید مذاکره نشانه تهدید پذیری ماست پس سردار قالیباف اشتباه میکند مذاکره میکند از خودشان بپرسند اگر رهبری میفرمودند بروید در چاه میگفتید چشم، که از دیپلماسی چنین انتظاری دارند؟ فقط و فقط و فقط به حاج باقر اعتماد و اعتقاد داریم ✌️
@D_rezaeiii_ir24 April 2026Replying toمن نمیفهمم اینهمه تلاش برای اینکه بخواید بگید همیشه تصمیم مسئولان همون تصمیم رهبری هست برای چیه؟؟فک کنم خود رهبری هم بعد مدتی بیان بگن من این تصمیم رو برخلاف میل باطنی گرفتم باز شما داستان ها خواهید بافت شما ولایت مداری رو چجور یاد گرفتید؟شما برجام رو چجوری توجیه میکنید؟
@milad_3_1_324 April 2026Replying toوقتی میگم مرگ بر ازادی بیان به خاطر همینه یه عده تا چند روز پیش میگفتن طبق قران زمین تخته الان برای کشور و رهبری نسخه میپیچن
@Dr_Fatemeh_kh25 April 2026Replying toچطوری خجالت نمیکشید از جفنگیات؟ برای شبهه خطرناک سوم مگر کر و کور بودید آقای شهید برای برجام و مذاکرات اخیر دولت چهاردهم عدم رضایت شون رو اعلام کردن؟
@Smohosh25 April 2026Replying toامام شهید فرمود مذاکره عاقلانه ، هوشمندانه و شرافتمندانه نیست و بعدش دولت رفت مذاکره کرد طبق فرمایش شما امام شهید راضی به مذاکره بودهشما حالیتون نیست که با این کارتون دارید رهبر رو یه شخص منافق معرفی میکنید که جلوی مردم یک حرف میگوید و پیش مسؤلان مخالف اون رو میگه
@Mboshagh6325 April 2026Replying toاینروزها نمیشود خیلی نقدی نوشت چراکه بلافاصله با هجمه نوچههای مشاورین سیاسی احزاب روبرو میشویم.ما در آتشبس نیستیم بلکه در دوره سکوت صحنه نبردیم.این دو باهم خیلی توفیر دارد!امیدواریم اذهان مسئولین سیاسی ما بویژه مشاوران سیاسیشان که پیش از دور اول مذاکرات در اسلام آباد با پیش بینی غلط به سمت آن …Show more
@Mohammad_Mofid25 April 2026Replying toاينكه گفتيد شبهه نيست. از قضا اصل علم همين است.آيا با يك حديث يا يك آيه ميتوان نظر شارع را فهم كرد؟ اگر كسي چنين كند كارش صحيح است يا خطا؟در خصوص انديشه رهبر انقلاب هم به همين شكل است. شما ظاهرا فراموش كردهايد كه گفتمان رهبر انقلاب نه يك جمله است و نه يك كنش واحد.نبايد رفتار رهبر انقلاب را جداي…Show more
@Mohammad_moharam25 April 2026Replying toچی میگید شما پیجیده نیست چرا پیچیده میکنید مغلطه و سفسطه میکنید امام میگن،مذاکره شرافتمندانه و عاقلانه و هوشمندانه نيست بن بست محضه،فایده نداره، خسارات جبران ناپذیر داره،تا ۲۰، ۳۰دیگه مذاکره نداریم اونوقت کسی که این حرفها رو میزنه راضی به مذاکره ست به نظر شما؟؟!بیبصیرت و بی منطق هستیدهمین
@choghoke_tanha25 April 2026Replying toچطور امام علی به حکمیت راضی شد، درحالیکه مخالف آن بود؟ چطور امام حسن به صلح مشروط راضی شد، درحالیکه مخالف آن بود؟حتی یک نفر ادعا نکرده که مذاکره خواستهٔ رهبر بوده و شعام دارد خواست رهبر را اجرا میکند! چون خودتان هم میدانید شعام است که شهوت مذاکره دارد، نه رهبری!
@choghoke_tanha25 April 2026Replying toلباس پیغمبر را پوشیده، ولی حاضر است رفتار رهبرش را متناقض جلوه دهد؛ فقط و فقط بخاطر جلب رضای کارفرما! از نظر اینها جملات صریح رهبر برای فریب عوامالناس بوده است و آنچه اعتقاد واقعی رهبر است، همراستا با عملکرد امثال عراقچیست! حتی نفاق خودشان را هم به رهبر نسبت میدهند!
@Ali_gp25 April 2026Replying toقطعا بین اذن و رضایت فرق هست و این شبهه نیست.مثال تاریخی:اذن یعقوب به بردن یوسف توسط برادرانشاقدام امیرالمومنین در ماجرای حکمیتاقدام امام حسن در صلح با معاویهاذن رهبری در مذاکرات برجاماینکه در نهایت باید فرمان امام را بپذیریم با اینکه تلاش کنیم دست امام در اقداماتش باز باشد منافاتی ندارد.
@Mighat_t25 April 2026Replying tohttps://virasty.com/Mighat_t/1777124530865614241تجربه ثابت کرده بین رضایت و اذن فرق هست، ماله نکش.