حامد سرپولکی

‌حامد سرپولکی‌'s header picture
Profile picture of ‌حامد سرپولکی‌

حامد سرپولکی

@Hamedsrp
Iraniri
Joined June 2026

حامد سرپولکی Replied

Profile picture of ‌کیوان ساعدی‌
‏با اطلاع عرض می‌کنم:بر خلاف برخی ادعاها، در یادداشت تفاهم میان ایران و قطر (ژنو ـ ۱۴۰۵/۳/۳۱) برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده، هیچ بندی برای الزام خرید کالا از آمریکا وجود ندارد. مسیر دسترسی به این دارایی‌ها برای خرید «کالاهای غیرتحریمی» باز است؛ و فرآیند خرید نیز آغاز شده است.
Profile picture of ‌حامد سرپولکی‌
آقای مطلع شما لطفا متن رو منتشر کنیدما خودمون تفسیر می کنیم

حامد سرپولکی Replied

Profile picture of ‌میثم ظهوریان‌
حرف‌های رییس جمهور محترم «۲۰ میلیون بشکه نفت دولت را دادیم به نیروهای مسلح که توانستند بجنگند»؛ «جنگیدید، پای لرزش هم بنشینید» و ... شرم‌آور است و وقتی خودت را جای نیروهای مسلحی بگذاری که ۴۰ روز در شهرهای موشکی و پشت پدافند با دشمن جنگیدند عرق شرم بیشتر بر پیشانیت می نشیند.
Profile picture of ‌حامد سرپولکی‌
اقای رئیس جمهور؛ اگر ما ۲۰میلیون بشکه نفت مردم رو بدیم به دولت و شما و امثال شما، حاضرید پسرت و آقازاده هاتون رو بفرستید پای لانچر بشینن ؟؟؟؟؟؟

حامد سرپولکی Replied

Profile picture of ‌احمد صادقی‌
چطور ممکنه رابطه یک نفر همزمان با همه جناح‌ها خوب و حسنه باشه؟ روحانی، رئیسی، خاتمی، لاریجانی، احمدی‌نژاد و بقیه؛ انگار هیچ تفاوتی با هم ندارن و همه ازت راضی‌ان…و هیچ‌وقت هم معلوم نشه بالاخره برای کدوم موضع حاضری هزینه بدی!درختی که به هر طرف خم میشه، تکیه‌گاه مطمئنی نیست…
Profile picture of ‌حامد سرپولکی‌
" مگر آنکه #منافق و #دورو باشد. زیرا همه مردم یک جور فکر نمیکنند ..... در بین مردم دادگر هست، ستمگر هم هست، خوب هست، بد هست ..."استاد مرتضی مطهری. کتاب جاذبه و دافعه علی (ع) ص۲۲

حامد سرپولکی Replied

Profile picture of ‌کامران غضنفری‌
پزشکیان درحالی منّت ۲۰ میلیون بشکه نفت را بر سر نیروهای نظامی گذاشت که برآورد آمریکایی ها از هزینه جنگ ۴۰ روزه برای خودشان، مبلغی بالغ بر ۱۱۳ میلیارد دلار را نشان می دهد.در مظلومیت نیروهای مسلح مقتدر ما همین بس که حتی رئیس دولت‌شان هم متوجه نیست که چگونه با کمترین امکانات، پوزه شیطان بزرگ را به خا…Show more
Profile picture of ‌حامد سرپولکی‌
Replying to
ارث پدریش نبوده که،متعلق به ملت بوده،میدان هم بخشی از همین ملت هستاین که حق ملت در اختیار خود ملت باشه ایرادی ندارهدرنهایت هم درجهت حفظ آبروی ایران خرج شدهآقای پزشکیان در مورد بقیه نفتی که دست خود دولت بوده توضیح بده که چه کردی؟ الان میگه: نمی دونم،هرکی می تونه توضیح بده بسم الله

حامد سرپولکی Replied

Profile picture of ‌سيد محمود نبویان‌
تشریح سخن رهبر معظم انقلاب ( بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم) در شبکه خبر سیما
14 MB
Profile picture of ‌حامد سرپولکی‌
رسانه ملی که کلیدش دست دولته شما تشریف بیارید توی میادینرسانه مردمی، و انسان رسانه ها ، در خدمت آگاه سازی ملت مبعوث همه جا فعالهادامه مباحث رو بفرمایید همون اینترنتی که میخوان باهاش مردم رو حذف کنند میشه بلای جون مخالفان حقیقت#ما_همه_سرباز_توییم_خامنه_ای#گوش_به_فرمان_توییم_خامنه_ای