دشمن فکر میکرد با زورِ سرعت میتواند تاریخ را بازنویسی کند، اما ایران قلم را چنان از دست او گرفت که اکنون مجبور است روایتِ شکست را خودش امضا کند.#آمریکا_شکست_خورد#قدرت_پوشالی
Haniyeh Replied
@Noora0912 April 2026دشمن فکر میکرد با زورِ سرعت میتواند تاریخ را بازنویسی کند، اما ایران قلم را چنان از دست او گرفت که اکنون مجبور است روایتِ شکست را خودش امضا کند.#آمریکا_شکست_خورد#قدرت_پوشالی
Haniyeh Replied
@Noora0912 April 2026آن گروهی که هیئت همراهش لشکری از طفلان شهید است ترسی ندارد ..ترس مال کسانی است که با ۳۰۰ نفر نظامی وارد پاکستان شدند!#آمریکا_شکست_خورد#قدرت_پوشالی
Haniyeh Replied
@Dmy137016 April 2026ترامپ در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه ..ترامپ خوش،خیال 🤣#آمریکا_شکست_خورد#قدرت_پوشالی
Haniyeh Replied
@h_soleimani8916 April 2026آمریکایی که میگفت ایران تسلیم میشه امروز میگه لطفاً توقف کن تا مذاکره کنیم این یعنی ذلت در بالاترین سطح.....#آمریکا_شکست_خورد #قدرت_پوشالی
Haniyeh Replied
@SarbazseyedAli_f16 April 2026چرا هر شب میایم توی خیابون ؟ 🌚🤌🏼چون رهبـرِ شهیدمون گفتـن :اگر مقاومت کردین اونوقتقله رو فتح خواهید کرد . :))) ❤️مردم همیشه در میدان بختگان 🇮🇷#آمریکا_شکست_خورد#قدرت_پوشالی
Haniyeh Replied
@Haniifa_3139 April 2026فرعون همان شبی نابود شد که میخواست بنیاسرائیل را نابود کند..!#آمریکا_شکست_خورد
Haniyeh Replied
@Haniifa_3138 April 2026همینکه از پاک کردن تمدن در ساعت ۴ صبح رسیدی به پرداخت خسارت ۲ میلیارد دلاری به اون تمدن یعنی تسلیم شدی!😁😏#آمریکا_شکست_خورد
Haniyeh Replied
@Haniifa_3138 April 2026میخواستساعت ۳ تمدن ما رو پاک کنه،ساعت ۲ با خفت ۱۰ تا شروط رو پذیرفت..!😏#آمریکا_شکست_خورد
Haniyeh Replied
Haniyeh Replied
Haniyeh Replied
@Maleka84015 April 2026مینشینیم،شعارمیدهیم،راهپیماییمیکنیمازوقتیرفتیدربه درخیابانها شدهایم...💔میدانی چرا؟چونعَلَمتسنگیناستآقا تماممابهمیدانآمدهایمتا بلکه بتوانیمکارِدستانقدرتمندتوراانجام دهیم. #حماسه_آفرینان #تا_پای_جان_برای_ایران
Haniyeh Replied
@SarbazseyedAli_f28 March 2026رجز خوانی کودکان خوردساله مال در برابر حرامزادههای آمریکایی و اسرائیلی.#لبیک_یا_خامنه_ای #حماسه_آفرینان10 MB
Haniyeh Replied
@SarbazseyedAli_f18 March 2026دم برو بچه هامون گرمدیشب حسابی چهارشنبه سوری رو گرم گرفتن😎به همه نشون دادیم چجوری این رسم کهنمون رو گرامی میداریم.#چهارشنبه_دشمن_سوزی#تلاویو_سوزی2 MB
Haniyeh Replied
@Maleka84018 March 2026ما با دست خالی ۸ تا والفجر داشتیم الان که انبارهامون پر از موشک و پهباده #بیشه_شیران#تا_پای_جان_برای_ایران
Haniyeh Replied
@om_zinab29 July 2024یکی از شاخصهای ملموس در جامعه میزان بیکاری است که هرچه کمتر باشد بهتر است. میانگین نرخ بیکاری در دولت رئیسی 8.8 درصد و در دولت روحانی 11 و یک دهم بود.#از_عبرت_تا_الگو
Haniyeh Replied
@Montazer313511 March 2026آقایون بخاطر امنیت زودگذر،مارو به ناامنی مستمر و بزرگتر مبتلا نکنید...4 MB
Haniyeh Replied
@Reyhaneh11007 March 2026به عشق آقا سید علی حسینی خامنه ایی هر کی فالو کنه سریع بک میگیره♥️✨️#حمايت_انقلابى #فالوبک_فوری
Haniyeh Replied
Haniyeh Replied