Hosein M

‌Hosein M‌'s header picture
H

Hosein M

@Hosein_95
وِست طهرون
iri
Joined May 2026

Hosein M Replied

Profile picture of ‌زینب منفرد‌
@ZMonfared24 May 2026
ولی قبول داری چاووشی یه چیز دیگس؟ 🙃🎶
Be Rasme Yadegar
Mohsen Chavoshi @RozMusic.com
@Hosein_9525 May 2026
Replying to
آوای مافوق بشری

Hosein M Replied

@Hosein_9523 May 2026
این شرایط دقیقا کِی استیبل میشه اون ۲۰۰گیگ بسته بین الملل، که قبل جنگ خریدمو استفاده کنم..؟!؟😶تا حالا نشده بود موعدش برسه حجمی هم باقی مونده باشه..🤦‍♂️این حادثه ناگوارو بزرگترین شکست تاریخی خودم اعلام میکنم😑🏴#اینترنت #سیمکارت_پرو_سفید #آزادی #ایران #مذاکره #مرگ_بر_اسرائیل
@Hosein_9523 May 2026
اون استیبل کلمه من نیستا اپراتور فروشنده بهم گفت وایسا شرایط استیبل بشه😊

Profile picture of ‌سمانه ساجدی‌
@asemanesajedi23 May 2026
Replying to
رفتی گشتی دست گذاشتی روی نیم درصدی که قطعا عملکردشان نه توحیدی نه اسلامی بل‌که سراسر اشتباه است و هیچ کس تایید نمیکنه. درد شما از اینه که پته‌ی قبله‌گاهتون رو عیان میکنیم. زیست انسان ایرانی همیشه برمبنای انگاره‌های توحیدی بوده. برای همین جامعه‌ای سالم و حلال زاده و برمحور اخلاقیات داره.
@Hosein_9523 May 2026
Replying to
نیم درصد؟این نیم درصدتون یکم غالب نیست تو جماعت مذهبی؟احتمالا که من اشتباه میکنمولی من با قسمت اخر کلامتون کاملا موافقم👍زیست انسان ایرانی همیشه توحیدی بوده تا زمانی که حکومت،نیت تدریس توحید،توسط جماعت لائیک، بر مردم نکرده بودبعدشم یه سوال درحال حاضر جامعه سالم و حلال‌زاده هست یا نه؟
Profile picture of ‌سمانه ساجدی‌
@asemanesajedi23 May 2026
Replying to
در زمان ساسانیان ایران به تشکیل حکومت دینی دست میزند و حضور موبدان زرتشتی در حاکمیت نشان میدهد انسان ایرانی دانسته که برای حکمرانی درست میبایست از دین به عنوان مجموعه‌ای از اخلاقیات بهره برد.
@Hosein_9523 May 2026
Replying to
راجب تاریخم که ماشالا بسیار مطالعه دارید چون اولین حکومتی که از دین استفاده کرد هخامنشیان بود ولی بازم به ملت های تابعه خود مختاری میدادن تا خودشون سطع شعورشون برسه که از دین بهره ببرن
Profile picture of ‌سمانه ساجدی‌
@asemanesajedi23 May 2026
Replying to
از شما بهتر درجریانم. استفاده از دین به عنوان بخش مهم و تصمیم ساز در حکمرانی را در زمان ساسانیان داشته ایم. اون چیزی که در زمان هخامنشیان در حال اجرا بود احترام به انواع بت ها بود. لطفا عمق مطالعاتی خود را اینجا با بقیه اشتراک نگذارید!
@Hosein_9523 May 2026
Replying to
آها پس اینکه داریوش اعلام کرده بود که با اجازه و اختیار اهورامزدا حکومت میکنه و همیشه از خدا درخواست کمک داشته انحراف تاریخی بودهمنم متاسفانه کم عمق دیگه سعی میکنم بیشتر دیگرانو وارد این کم عمقی نکنم شما راحت تو عمق تاریخ فرو برید
Profile picture of ‌سمانه ساجدی‌
@asemanesajedi23 May 2026
Replying to
گویا متوجه نمیشید! در زمان هخامنشیان حکمران قائل به مرکزیت یک دین برای حکمرانی نبود. اما در دوران ساسانی مبنای حکمرانی اصول زرتشتی بود. یکم دقت کنید بعد سریع واکنش بدید!
@Hosein_9523 May 2026
Replying to
من هی مثال درست حکومت دینی و میزنم هی شما اصرار بر مثال حکومت متحجر داریدخب برید همون زمان ساسانیان هم ببینیدچه کشتاری از مانویان و مزدکیان راه انداختن فقط به دلیل اقلیت بودن
Profile picture of ‌سمانه ساجدی‌
@asemanesajedi23 May 2026
Replying to
حرف از حکومت داری زدن هی هی کردن گوسفندان نیست! چه مثال بی منطقی! پس هر سلسه‌ای مثل هخامنشیان فروپاشید اقلیت بودند! چه ابلهانه! علی‌ایحال مدل ساسانیان اگر کافی بود فروپاشیده نمیشد. کافی بودن یا نبودن نه اقلیت یادبگیرید.
@Hosein_9523 May 2026
Replying to
متوجه مطلب نشدید بانویبار دیگه جسارتا بخونیدکشتار مزدکیان و مانویان به دلیل اقلیت بودنشون نسبت به زرتشتیان
Profile picture of ‌سمانه ساجدی‌
@asemanesajedi23 May 2026
Replying to
مانی با آمیختن ادیان مختلفی چون مسیحیت یهودیت بودایی و هندو توانست به آسانی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم هر منطقه نزدیکی یافته و پیروان فراوانی بیابد. اما پس از مقابله شدید موبدان زرتشتی شکست و کشته شد و مانویت به انزوا فرو رفت. اما پس از ورود اسلام به ایران مرحله جدیدی برای فعالیت مانویان فراهم شد.
@Hosein_9523 May 2026
Replying to
اگر دچار رنجش نمیشید بانو بمن بگید ارتباط این مطلب با سرکوب اقلیت های دینی توسط حکومت دینی وقت کجاست؟
Profile picture of ‌سمانه ساجدی‌
@asemanesajedi23 May 2026
Replying to
الحمدلله در جمهوری اسلامی اقلیت‌های دینی از کرسی در مجلس شورای اسلامی برخوردارند.
@Hosein_9523 May 2026
Replying to
من راجب ساسانیان حرف زدم..
Profile picture of ‌سمانه ساجدی‌
@asemanesajedi23 May 2026
Replying to
پس برید از حامیان ساسانیان نظرخواهی بفرمایید.
@Hosein_9523 May 2026
Replying to
خدا آخر عاقبت هممونو ختم بخیر کنهممنون😏

@Hosein_9523 May 2026
Replying to
نیم درصد؟این نیم درصدتون یکم غالب نیست تو جماعت مذهبی؟احتمالا که من اشتباه میکنمولی من با قسمت اخر کلامتون کاملا موافقم👍زیست انسان ایرانی همیشه توحیدی بوده تا زمانی که حکومت،نیت تدریس توحید،توسط جماعت لائیک، بر مردم نکرده بودبعدشم یه سوال درحال حاضر جامعه سالم و حلال‌زاده هست یا نه؟
Profile picture of ‌سمانه ساجدی‌
@asemanesajedi23 May 2026
Replying to
آمار حرام زندگی خود بیانگر چیست؟ بیانگر این واقعیت که درصدی از جامعه نمیداند پدرش کیست؟! و همین امر سبب ایجاد بحران هویتی میشود. لذا آنچه مضر است و در دنیا حیات انسان را دچار خطر جدی کرده بی‌بندوباری با سواستفاده از مفهوم آزادی است.
@Hosein_9523 May 2026
Replying to
خود جواب دهی مستمری هم داریدتو این بحث اصلا کسی چیزی نگفت که برا خودتون تایپ میکنیدولی خب ایرادی نداره مرور مطالب شاید توی درک مطالب کمکتون کنه
Profile picture of ‌سمانه ساجدی‌
@asemanesajedi23 May 2026
Replying to
شما اصرار داشتی روی حرف بنده ریپلای بزنی.
@Hosein_9523 May 2026
Replying to
اصرار؟!!!؟شما یا هرکسی دیگه که میگفت مردم ایران به دلیل انگزایت مدرنیته یا سکولار مجرد موندن همین جوابارو بهش میدادم#خود_بزرگ_بینی👀
Profile picture of ‌سمانه ساجدی‌
@asemanesajedi23 May 2026
Replying to
انگزاییتی نه انگزایت! کسی که حرف از حلال زادگی اولین بار زد شمایی برو بخون چی نوشتی حداقل.
@Hosein_9523 May 2026
Replying to
خداروشکر که این کلمات گلگون شمارو بنده اشتباه تایپ میکنم تا اگر یک در هزاری سر راهی کسی مطلب بنده رو خوند متوجه بشه این عبارات ناموزون از بنده نبوده فقط تکرار تقلید دیگران بودهمطرح کردن حلال زادگیم مثل بقیه حرفاتون فقط تهمت به دیگرانهبه گمونم شما بیشتر نیاز داری به خواندن حداقلی

@Hosein_9523 May 2026
Replying to
نیم درصد؟این نیم درصدتون یکم غالب نیست تو جماعت مذهبی؟احتمالا که من اشتباه میکنمولی من با قسمت اخر کلامتون کاملا موافقم👍زیست انسان ایرانی همیشه توحیدی بوده تا زمانی که حکومت،نیت تدریس توحید،توسط جماعت لائیک، بر مردم نکرده بودبعدشم یه سوال درحال حاضر جامعه سالم و حلال‌زاده هست یا نه؟
Profile picture of ‌سمانه ساجدی‌
@asemanesajedi23 May 2026
Replying to
خب البته که انگ زدن به مومنان جامعه برای تحقیر و فشار حداکثری یک شیوه‌ی قدیمی است. اما حقیقت این است که دچار شدن جامعه به انگزایتی به عنوان یکی از نتایج زیست انسان‌ها برمبنای مدرنیته است. بله در ایران به یُمن دین مداری مردم، درصد حرام‌زادگی کمتر از یک درصد است و در فرانسه بالغ بر ۶۰درصد!
@Hosein_9523 May 2026
Replying to
چقدر این خود مومن پنداری شما هم منو یاد دوران بنی امیه میندازه که معاویه رو امیرالمومنین می نامیدنبله واقعا در طول تاریخ مومنین زیادی با امیرالمومنین های زیادی داشتیم که مورد هجمه قرار میگرفتنخیلی از این مومنین هم قران سر نیزه میزدن و خودشونو مومن خطاب میکردن
Profile picture of ‌سمانه ساجدی‌
@asemanesajedi23 May 2026
Replying to
شما مومنان جامعه رو متهم کردی به تحجر بنده از مومنان جامعه دفاع کردم. لفاظی کردن نمیتواند فلاح انسان را رقم بزند.
@Hosein_9523 May 2026
Replying to
مومن متحجر نمیشه بانو من شخص شما و امثال شمارو متهم کردمدر مورد فلاح انسانم من فقط جواب لفظ های حوزویتونو دادم یا شمارو زودتر به رستگاری برسونم

Hosein M Replied

Profile picture of ‌سمانه ساجدی‌
@asemanesajedi23 May 2026
قطعا همینطوره و آنچه ذکر شد به عنوان حلال زندگی در شریعت اسلام و فرهنگ ایرانی نبود. بل‌که از سوی نهادهای غربی آمار عنوان شده بود. حرام زادگی به معنای خارج از ازدواج . برای همین در انگستان معلمین حق ندارند از دانش آموز درباره‌ی پدرش بپرسند ((عمق فاجعه))
@Hosein_9523 May 2026
Replying to
اینجام که من که دوباره اشتباه منشن شدم سعی میکنم مزاحم آمار و ارقامتون نشم خدایی نکرده حواستون پرت نشه دچار شگفتی بشید🙌

Profile picture of ‌سمانه ساجدی‌
@asemanesajedi23 May 2026
Replying to
خب البته که انگ زدن به مومنان جامعه برای تحقیر و فشار حداکثری یک شیوه‌ی قدیمی است. اما حقیقت این است که دچار شدن جامعه به انگزایتی به عنوان یکی از نتایج زیست انسان‌ها برمبنای مدرنیته است. بله در ایران به یُمن دین مداری مردم، درصد حرام‌زادگی کمتر از یک درصد است و در فرانسه بالغ بر ۶۰درصد!
@Hosein_9523 May 2026
Replying to
خب الحمدالله به یُمن انگزایت به دلیل مدرنتیه شدن، جامعه همچنان سالم و حلال زاده هستتناقضاتم که در بیانات شما اصلا موج نمیزنهکه اول سایه زندگی غربی بر زیست ایرانی بودبعد سایه انگاره‌های توحیدی اومد اول جامعه مدرنیته حرامزاده شدبعد جامعه یدفعه توحیدی شد و حلال زاده............
Profile picture of ‌سمانه ساجدی‌
@asemanesajedi23 May 2026
Replying to
شگفت آور است این سطح از سانسور حرف! الحمدلله مکتوب شد و همه خواندند که عنوان کردم حرام زندگی در ایران ناچیز و کمتر یک درصد است. دوتا مطلب رو بهم ربط ندید برای جواب دادن.
@Hosein_9523 May 2026
Replying to
کلا جماعت شما آنقدر در شگفت به سر میبرن که از حرفای خودشون هم دچار شگفتی میشنما هم از آفرینش خدا در این ابعاد دچار شگفتی میشیم

Hosein M Replied

Profile picture of ‌سمانه ساجدی‌
@asemanesajedi23 May 2026
Replying to
آمار حرام زندگی خود بیانگر چیست؟ بیانگر این واقعیت که درصدی از جامعه نمیداند پدرش کیست؟! و همین امر سبب ایجاد بحران هویتی میشود. لذا آنچه مضر است و در دنیا حیات انسان را دچار خطر جدی کرده بی‌بندوباری با سواستفاده از مفهوم آزادی است.
@Hosein_9523 May 2026
Replying to
اینجا هم که ادامه همون ریپلای قبلی هست با خودتون در حال مشاعره هستید بنده مزاحم نمیشم😁🙌

@Hosein_9523 May 2026
Replying to
خب الحمدالله به یُمن انگزایت به دلیل مدرنتیه شدن، جامعه همچنان سالم و حلال زاده هستتناقضاتم که در بیانات شما اصلا موج نمیزنهکه اول سایه زندگی غربی بر زیست ایرانی بودبعد سایه انگاره‌های توحیدی اومد اول جامعه مدرنیته حرامزاده شدبعد جامعه یدفعه توحیدی شد و حلال زاده............
Profile picture of ‌سمانه ساجدی‌
@asemanesajedi23 May 2026
Replying to
یا با ارتباط این مفاهیم کلا بیگانه‌اید یا فرار رو جلو را ترجیح می‌دهید درهرحال مخاطب فرهیخته مطالب را می‌خواند و متوجه میشود انگزاییتی ثمره‌ی مدرنیته است و مدرنیته از دید متفکران غربی همچون برنو لاتور سبب بسیاری از معضلات در حیات اجتماعی انسان شده.
@Hosein_9523 May 2026
Replying to
بنده که ادعایی نداشتم که بخوام فراری به عقب یا جلو داشته باشم فعلا دارم سوالاتی راجب ادعاهایی میپرسمکه هم فرهیخته متوجه بشه هم مردم عام