به نظر شما #مذاکره زیر بمباران ناشی از چیست؟
341 votes • The poll has been ended
Only the creator can see voters
11 June 2026به نظر شما #مذاکره زیر بمباران ناشی از چیست؟
341 votes • The poll has been endedOnly the creator can see voters
@Hossein_Rudsari11 June 2026Replying toاحسنتحالا آمریکایی ها زیر موشک باران چرا دارند میگن بیاین مذاکره ؟حماقت یا خیانت !؟
@Hoshan202311 June 2026Replying to andچون اولا مذاکره به نفع اوناستدوما کشور و شهروندان خودش که زیر موشک نیستن!!
@Bashir_saba11 June 2026Replying to andمذاکرهای که ما امتیاز ندهیم میشود همین حملههای گاه و بیگاه که میگوید چون ایران تسلیم نمیشود!نظر #رهبر_شهید در خصوص منظور آمریکا از مذاکره را بخوانید
@Hoshan202312 June 2026Replying to andآمریکا اگه قرار بود امتیازی به ایران بده که روند مذاکرات اینقدر طولانی نمیشداونا فقط دارن زمان میخرن برا تجهیز کردن خودشون و به روز رسانی بانک اهداف