11 June 2026

به نظر شما #مذاکره زیر بمباران ناشی از چیست؟

341 votes  •  The poll has been ended
Only the creator can see voters
Profile picture of ‌حسین رودسری‌
@Hossein_Rudsari11 June 2026
Replying to
احسنتحالا آمریکایی ها زیر موشک باران چرا دارند میگن بیاین مذاکره ؟حماقت یا خیانت !؟
@Hoshan202311 June 2026
چون اولا مذاکره به نفع اوناستدوما کشور و شهروندان خودش که زیر موشک نیستن!!
حداقل پانصد سرباز آمریکایی که کشته شدن شهروندان کجا حساب میشن؟بعد مذاکره چرا به نفع اوناست وقتی دست بالاتر و شروط چارچوب با ماست!؟هر چند تهش میزنن زیرش اما حداقل ما امتیازی هم نمیدیم ، در مقابل در صورت تفاهم یک امتیازی هم میگیریم و بعد میزنیم زیرش
20:08 - 11 June 2026

1 Reactions
32 Views


2 Replies

Profile picture of ‌بشیر سبا‌
@Bashir_saba11 June 2026
مذاکره‌ای که ما امتیاز ندهیم می‌شود همین حمله‌های گاه و بیگاه که می‌گوید چون ایران تسلیم نمی‌شود!نظر #رهبر_شهید در خصوص منظور آمریکا از مذاکره را بخوانید

@Hoshan202312 June 2026
آمریکا اگه قرار بود امتیازی به ایران بده که روند مذاکرات اینقدر طولانی نمیشداونا فقط دارن زمان میخرن برا تجهیز کردن خودشون و به روز رسانی بانک اهداف