11 June 2026

به نظر شما #مذاکره زیر بمباران ناشی از چیست؟

341 votes  •  The poll has been ended
Only the creator can see voters
Profile picture of ‌حسین رودسری‌
@Hossein_Rudsari11 June 2026
Replying to
احسنتحالا آمریکایی ها زیر موشک باران چرا دارند میگن بیاین مذاکره ؟حماقت یا خیانت !؟
چون اولا مذاکره به نفع اوناستدوما کشور و شهروندان خودش که زیر موشک نیستن!!
19:54 - 11 June 2026

36 Views


1 Reply

Profile picture of ‌حسین رودسری‌
@Hossein_Rudsari11 June 2026
حداقل پانصد سرباز آمریکایی که کشته شدن شهروندان کجا حساب میشن؟بعد مذاکره چرا به نفع اوناست وقتی دست بالاتر و شروط چارچوب با ماست!؟هر چند تهش میزنن زیرش اما حداقل ما امتیازی هم نمیدیم ، در مقابل در صورت تفاهم یک امتیازی هم میگیریم و بعد میزنیم زیرش