ایمان

‌ایمان‌'s header picture
Profile picture of ‌ایمان‌

ایمان

@ITN_110_313
Joined April 2023

ایمان Replied

Profile picture of ‌حسین زمانی میقان‌
@HZAMANIM16 June 2023
دلار و بازار تا حدودی کنترل شده چون دولت اراده کرده مداخله کند و توانسته افسار صاحبان دلار (پتروشیمی،فولاد و...) را بکشدحرف از مذاکره و توافق و چندرغاز پول‌های خرد آزاد شده یک آدرس غلط است که چپ و راست سیاسی از این خبرها نفع می‌برند👌
Profile picture of ‌ایمان‌
@ITN_110_31316 June 2023
Replying to
آخ آخ تا حالا حاج آقا نمیدونستند باید افسار صاحبان دلار و بکشن ؟؟! حالا که حرف از توافق شد و با چند کشور همسایه کمی روابط بهتر شد هم هیچ ارتباطی با کاهش قیمت دلار نداره؟؟ لطفا این تحلیل های اشتباه و توئیت نکنید

Replied
Profile picture of ‌سید یاسر جبرائیلی‌
@syjebraily11 May 2023
نه به نئولیبرالیسم، نه به آدرس غلط مذاکره است.
Profile picture of ‌ایمان‌
@ITN_110_31312 May 2023
Replying to
آدرس غلط از دل توییت های امثال این آقایونه که فقط دارن خودشونو معروف می کنن و مردم بیچاره تاوان میدن تنها راه نجات اقتصاد تولید و افزایش صادرات در کنار رفع تحریم هاست خود رییسی هم اینو میدونه که مذاکرات و رها نکرده تحریم ها باعث کم شدن صادرات و بالا رفتن سرسام آور هزینه هاست
Profile picture of ‌ایمان‌
@ITN_110_31312 May 2023
Replying to
اگه مذاکره غلطه چرا دولت سید محرومان انقدر پیگیره؟؟ اگه مذاکره غلطه چرا با عربستانی که اینهمه خون ریخت تو یمن صلح کردیم و بعدش قیمت دلار ریخت؟؟ اگه مذاکره غلطه چرا با اسم شروع مذاکرات ارزش ریال بالا میره ؟؟ جواب روشنه چون اقتصاد مثل آهو ییه که با یه باد تو دل دشت میترسه و فرار میکنه ...

Profile picture of ‌سید یاسر جبرائیلی‌
@syjebraily27 April 2023
قیامتی که سر افزایش ۵۷٪ حقوق کارگران بپا شد و دستاویز عزل عبدالملکی قرار گرفت، یادتان هست؟ سازمان برنامه و بودجه میگوید سهم این ۵۷٪ در کنار ۴۰٪ افزایش حقوق کارکنان دولت، از تورم ۵۰٪ پارسال حدود ۳ واحد درصد بوده است! عبدالملکی به بهانه ۱۷٪ اضافی عزل شد؛ که سهمش در تورم پارسال کمتر از نیم درصد است.
3 MB
Profile picture of ‌ایمان‌
@ITN_110_31327 April 2023
Replying to
ایشون همونی نبود که میگفت با ۳۰۰ میلیون دلار میشه قیمت و تا زیر ۱۵ آورد ؟؟ الانم که دبیر مناطق آزاد هستن و عملکرد وی و الباقی دوستان هم کاملا برای مردم روشنه
@HOSEIN_AM27 April 2023
آقای عبدالملکی از نظر انسانیت آدم دلسوزی بود نمونش ایستادگی برای افزایش دستمزد ولی از منظر سواد اقتصادی که این روزها بسیار به آن نیاز داریم سطح بالایی نداشتن.وگرنه پیشنهاد ارزپاشی بانک مرکزی رو نمیدادن .چیزی که دقیقا الان بلای جون اقتصاد ماست .و ریال ما داره بی ارزش تر میشه
Profile picture of ‌ایمان‌
@ITN_110_31327 April 2023
Replying to and
آقای عبدالملکی و امثالهم که هنوز در دولت زیاد هستند همان کسانی اند که در دولت قبل کلی ادعا برای اصلاح وضعیت داشتند اما در میدان عمل اینطور جواب دادند تا کی باید چوب این توییت زن های در ظاهر اقتصاد دان را بخوریم و وضع مردم مومن و متدین ایران اسلامی روز به روز سختتر شود

Profile picture of ‌حسین زمانی میقان‌
@HZAMANIM25 April 2023
فاطمی‌امین تا از #دلارزُدایی دم زد پرچم استیضاح بالا رفت
Profile picture of ‌ایمان‌
@ITN_110_31325 April 2023
Replying to
فاطمی امین باید جواب دو سال وزارت شو و بده که قیمت پراید و به ۴۰۰ میلیون رسوند و بعد دو سال ماحصل کارش مشخصه دلارزدایی چیه راه انداختید مردم کمرشون شکسته زیر بار مشکلات و گرانی اجاره نشین ها آرامش و آسایش ندارن از افزایش لحظه ای قیمت
Profile picture of ‌فرخ ابراهیمی | پرچم 🇮🇷 |‌
@farrokhebrahimi26 April 2023
Replying to and
کمر مردم با قیمت دلار شکسته.شما چرا میگید نباید کشور دلارزدایی بشهفاطمی امین هم جای خودش
Profile picture of ‌ایمان‌
@ITN_110_31326 April 2023
دلارزدایی امریه که تو دنیا باید با تجمیع کشورهای بزرگ اقتصادی دنیا مثل چین و ..‌. انجام شه اما اینا طور دیگه برداشت می کنن

Profile picture of ‌ایمان‌
@ITN_110_31325 April 2023
Replying to
فاطمی امین باید جواب دو سال وزارت شو و بده که قیمت پراید و به ۴۰۰ میلیون رسوند و بعد دو سال ماحصل کارش مشخصه دلارزدایی چیه راه انداختید مردم کمرشون شکسته زیر بار مشکلات و گرانی اجاره نشین ها آرامش و آسایش ندارن از افزایش لحظه ای قیمت
Profile picture of ‌محمدرضا اکبری‌
@mosut26 April 2023
Replying to and
فاطمی امین مسئول ارزه؟!!
Profile picture of ‌ایمان‌
@ITN_110_31326 April 2023
Replying to and
مسئول ارز :بانک مرکزی (سیاست گذار مبادلات ارزی و ...)، وزارت صمت(ثبت سفارش برای واردات)، وزارت نفت(صادرات نفت و مشتقات) و ... فاطمی امین مسئول خودرو و کلی قول که تو این دوسال داده و عمل نکرده از چی میخوای دفاع کنی

ایمان Replied

Profile picture of ‌فرخ ابراهیمی | پرچم 🇮🇷 |‌
@farrokhebrahimi26 April 2023
Replying to and
کمر مردم با قیمت دلار شکسته.شما چرا میگید نباید کشور دلارزدایی بشهفاطمی امین هم جای خودش
Profile picture of ‌ایمان‌
@ITN_110_31326 April 2023
میشه بفرمایید منظور از دلار زدایی یعنی چی شما تو دنیا در حال حاضر برو با ریال واردات کن ببین کدوم کشور حاضره با ریال یه دونه گندم یا جو بده منم پول ملی و دوست دارم ولی منظور این عزیزان در میدان عمل و متوجه نمیشم

Profile picture of ‌حسین زمانی میقان‌
@HZAMANIM22 April 2023
در ایران دچار چه تورمی هستیم؟
Profile picture of ‌ایمان‌
@ITN_110_31322 April 2023
Replying to
اشتباه است کاملابه دو دلیل ۱ . مگر قیمت دلار در کف بازار توسط پتروشیمی ها تعیین می شود که ادعا دارید اینها قیمت گذاری کردند .۲.قیمت دلار در این سالها نشان دهنده تورم کشور است و یکی از مهمترین دلایل تورم بانکها و خصوصا خصوصی هان لطفا انقدر آدرس غلط ندهید امیدوارم جواب بدهید
Profile picture of ‌حسین زمانی میقان‌
@HZAMANIM22 April 2023
Replying to
بله دقیقا این شرکت‌ها تعیین کننده و تایید کننده قیمت دلار هستند، بورس کالا رو چک کنیدبرعکس دلار موتور موثر تورم هست
Profile picture of ‌ایمان‌
@ITN_110_31322 April 2023
Replying to
میشه بفرمایید چطور شرکت های پتروشیمی ارز و در کف بازار بالا میبرند؟سوال دوم اینکه ارز حاصل از صادرات توسط چه کسی قیمت گذاری می شود جواب واضحه دولت قیمت را مشخص می کند و صادرکنندگان موظف به فروشاین توییت ها بیشتر در دنیای تئوری زیباست و در عمل واقعیت نداره

ایمان Replied

Profile picture of ‌حسین زمانی میقان‌
@HZAMANIM18 April 2023
شبکه ضدانقلاب، بهایی و سلطنت‌طلب گفته ما وابسته به حکومتیم، بله درست است ما با افتخار عاشق این حکومتیم و برای اعتلای این سرزمین است که می‌گوییم:#من_ریال_را_دوست_دارم
Profile picture of ‌ایمان‌
@ITN_110_31318 April 2023
Replying to
منم ریال و دوست دارم اما تو دنیا بدون درهم و دلار و یورو بهت کنجاله و دانه روغنی نمیدن و البته دارو ... اینم لطفا بگید تا واقعیت به طور کامل بیان شه

ایمان Replied

Profile picture of ‌سید یاسر جبرائیلی‌
@syjebraily17 April 2023
هدف از احتکار، گران‌فروشی است. زمانی که احتکار با انحصار همراه شود، محتکر انحصارگر حاکم بلامنازع بازار خواهد شد و معیشت مردم را قربانی طمع‌وری و سوداگری خود خواهد کرد. ما امروز با پدیده احتکار ارز مواجهیم و باید آن را بشکنیم.
3 MB
Profile picture of ‌ایمان‌
@ITN_110_31318 April 2023
Replying to
بابا تو فازت چیه دوسال از دولت داره میگذره جز گرانی و تورم چیزی نداشته است بهترین راه پیش رو اینه که رییسی با یه خداحافظی بیشتر از این خودش و منفور مردم نکنه