سلامبنده در اخلاص و توانایی هایدکتر قالیباف شک ندارم. و اینکه وجود ایشان برای کشور به خصوص در این شرایط ضروریه،اما یه چیزی ذهنم رو درگیر کرده چرا قالیباف برای مذاکره رفت؟چرا جلیلی نرفت؟چرا عارف نرفت؟اینکه صرفا پیشنهاد آقای پزشکیان به رهبری بوده یه خورده یه جوری نیست؟؟؟؟
13:17 - 16 April 2026

532 Views