برای تو👇🏻
برای من👇🏻💔 (جوابی که گرفتم)کامل پیامت رو خوندم و میفهممراستش من لایق این همه احساسی که داری نیستم و اینو با تمام وجود میگمبزرگترین احترامی که الان میتونم بهت بذارم اینه که راستش رو بهت بگم نه اینکه بهت امید بدم من هیچوقت نتونستم برات اونجوری که میخوای باشم و میدونم که با موندن من فقط بیشتر اذ…Show more
Replying toدور ار جون امیرحسین اینم امتحان سخت زندگی من بوده تا الانامام حسین چی بگه پس غم ما در برابر امام حسین چیزی نیست