برای تو👇🏻
Replying toبمیرم برات داداش :) باز حداقل اونقدر برات احترام قائل بوده جوابتو داده :) آخ بمیرم برات بمیرم برات :)
ببخشید که نتونستم برات دوست داشتنی باشم امیدوارم یکی بیاد تو زندگیت انداره من دوستت داشته باشه و تو هم اندازه اون دوسش داشته باشی(یعنی انقد دوست نداشتنی بودم بچه ها؟)💔
میدانم این تعریف و تمجیدها بهانه ای بود برای حذف شدن کسی که نمیخواستی ...#شاید_تلخ