@Mmmmtttt8 May 2026
میشه بگید چطوری همچین ذهنیتی در ایران وجود " نداره"؟
Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
تو ایران به خردسالا آموزش سر بریدن می‌دن تو مدرسه؟ داعش که اینطوره.
@Mmmmtttt8 May 2026
تو ایران آیا هر روز شعار های ضد امپریالیستی مثل " مرگ بر آمریکا " را در گوش کودکان نمی‌خوانند؟
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
بعدشم اومد اینهمه بچه و آدمو تیکه پاره کرد تو کشورمون توی اپستینم که بچه خواری میکردن هیروشیما زد اونهمه آدمو خاکستر کرد بعد ما حتی مرگم نمیتونیم بهشون بفرستیم که شما ناراحت میشین؟ 🦦 جالبه
یه سوال دارم ازت الان وضعیت ژاپن با آمریکا چطوریه . یا وضعیت ویتنام (توی ویتنام همون نظامی که آمریکا ازش شکست خورد هست و آمریکا توی ویتنام جنایت کرد )
Profile picture of ‌مظلوم مجازی‌
@MAZLOMAJAZI8 May 2026
کشور هایی تحت استعمار که همه چی به آمریکا وابسطس ، مردم کارگر شرکت هایی هستن که سودش مال آمریکاست و مدام مجبورن پای معامله هایی که آمریکا ترتیب میده بشینن و خبری از منابع طبیعی نیست چون آمریکا ازش درصد داره، ترامپ هم مثل اسب هایی که تو اصطبل باشن دربارشون حرف میزنه.
لطفا لیست کشور های مستعمره آمریکا رو بگید ؟ و لیست کشور های به قول شما مستقل
Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
یه سوال، از نظر تو الان ونزوئلا کدوم یکیه؟
من دیدگاهم کلاسیک نیست صفر و یکی نمی بینم توی جهان یه نظمی هست قدرت هایی وجود داره هر کشوری باید توی این نظم خودشو جا کنه و بر اساس قدرتش بین وابسته بودن به هر کدوم از قدرت ها تعادل برقرار کنه همین چین که الان ابر قدرت اقتصادی هست وقتی رفت به آمریکا باج داد تونست توی نظم جهانی کاری کنه
Profile picture of ‌نِلی☆‌
@Nelix8 May 2026
سوالتون صفر و یکی بود. بعدم دنیا داره از تک‌بعدی بودن درمیاد اینجوری نیست که دیگه همه در مقابل یه قدرت هر چی خواست بدن تا بتونن وجود داشته باشن
اره منم همین نظر رو دارم اتفاقا شما تک بعدی هستید میگید ما فقط مخالف آمریکا هستیم همین کشور های عربی هم با چین هم با آمریکا هم روسیه رابطشون خوبه یا همین اسرائیل هم با همشون خوبه
بله اونا منابعشون رو دادن رفته ،به جاش شدن زمین جنگ زیاده خواهی های آمریکا.
17:50 - 8 May 2026

42 Views


1 Reply

چرا نمی گی زیاده خواهی پوتین ؟ اها یادم نبود به پوتین باج میدین