میشه بگید چطوری همچین ذهنیتی در ایران وجود " نداره"؟
@Nelix8 May 2026Replying to and 9 othersتو ایران به خردسالا آموزش سر بریدن میدن تو مدرسه؟ داعش که اینطوره.
@Mmmmtttt8 May 2026Replying to and 9 othersتو ایران آیا هر روز شعار های ضد امپریالیستی مثل " مرگ بر آمریکا " را در گوش کودکان نمیخوانند؟
@NYX828 May 2026Replying to and 9 othersبعدشم اومد اینهمه بچه و آدمو تیکه پاره کرد تو کشورمون توی اپستینم که بچه خواری میکردن هیروشیما زد اونهمه آدمو خاکستر کرد بعد ما حتی مرگم نمیتونیم بهشون بفرستیم که شما ناراحت میشین؟ 🦦 جالبه
@user177564415668 May 2026Replying to and 9 othersیه سوال دارم ازت الان وضعیت ژاپن با آمریکا چطوریه . یا وضعیت ویتنام (توی ویتنام همون نظامی که آمریکا ازش شکست خورد هست و آمریکا توی ویتنام جنایت کرد )
@MAZLOMAJAZI8 May 2026Replying to and 10 othersکشور هایی تحت استعمار که همه چی به آمریکا وابسطس ، مردم کارگر شرکت هایی هستن که سودش مال آمریکاست و مدام مجبورن پای معامله هایی که آمریکا ترتیب میده بشینن و خبری از منابع طبیعی نیست چون آمریکا ازش درصد داره، ترامپ هم مثل اسب هایی که تو اصطبل باشن دربارشون حرف میزنه.
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersلطفا لیست کشور های مستعمره آمریکا رو بگید ؟ و لیست کشور های به قول شما مستقل
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersمن دیدگاهم کلاسیک نیست صفر و یکی نمی بینم توی جهان یه نظمی هست قدرت هایی وجود داره هر کشوری باید توی این نظم خودشو جا کنه و بر اساس قدرتش بین وابسته بودن به هر کدوم از قدرت ها تعادل برقرار کنه همین چین که الان ابر قدرت اقتصادی هست وقتی رفت به آمریکا باج داد تونست توی نظم جهانی کاری کنه
@Nelix8 May 2026Replying to and 10 othersسوالتون صفر و یکی بود. بعدم دنیا داره از تکبعدی بودن درمیاد اینجوری نیست که دیگه همه در مقابل یه قدرت هر چی خواست بدن تا بتونن وجود داشته باشن
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersاره منم همین نظر رو دارم اتفاقا شما تک بعدی هستید میگید ما فقط مخالف آمریکا هستیم همین کشور های عربی هم با چین هم با آمریکا هم روسیه رابطشون خوبه یا همین اسرائیل هم با همشون خوبه
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersچرا نمی گی زیاده خواهی پوتین ؟ اها یادم نبود به پوتین باج میدین