آره کل مملکت دست آخونده برا همین تا حالا این همه دانشمند ترور کردن
@Nelix8 May 2026Replying to and 8 othersآره کل مملکت دست آخونده برا همین تا حالا این همه دانشمند ترور کردن
@user177564415668 May 2026Replying to and 9 othersوقتی کسی میگه آخوند منظور ایدئولوژی اسلام سیاسی هست که ربطی به تخصص فرد نداره ایدئولوژی اسلام سیاسی توتالیتر یعنی تمامیت خواهه و با دیگران نمی تونه زیست مسالمت آمیز داشته باشه و به نظر من این ایدئولوژی علاوه بر ماهیت استبدادی و آخر زمانیش به مقدار زیادی هم ناکارآمد هست
@Nelix8 May 2026Replying to and 9 othersایشون به تخصص علمی اشاره کرده بود برا همین اینو گفتم. درباره این ایدئولوژی اسلامی تو ذهنت مثلا داعشو بگی باهات موافقم ولی تو ایران اینطور نیست.
@Nelix8 May 2026Replying to and 9 othersتو ایران به خردسالا آموزش سر بریدن میدن تو مدرسه؟ داعش که اینطوره.
@Mmmmtttt8 May 2026Replying to and 9 othersتو ایران آیا هر روز شعار های ضد امپریالیستی مثل " مرگ بر آمریکا " را در گوش کودکان نمیخوانند؟
@NYX828 May 2026Replying to and 9 othersبعدشم اومد اینهمه بچه و آدمو تیکه پاره کرد تو کشورمون توی اپستینم که بچه خواری میکردن هیروشیما زد اونهمه آدمو خاکستر کرد بعد ما حتی مرگم نمیتونیم بهشون بفرستیم که شما ناراحت میشین؟ 🦦 جالبه
@user177564415668 May 2026Replying to and 9 othersیه سوال دارم ازت الان وضعیت ژاپن با آمریکا چطوریه . یا وضعیت ویتنام (توی ویتنام همون نظامی که آمریکا ازش شکست خورد هست و آمریکا توی ویتنام جنایت کرد )
@MAZLOMAJAZI8 May 2026Replying to and 10 othersکشور هایی تحت استعمار که همه چی به آمریکا وابسطس ، مردم کارگر شرکت هایی هستن که سودش مال آمریکاست و مدام مجبورن پای معامله هایی که آمریکا ترتیب میده بشینن و خبری از منابع طبیعی نیست چون آمریکا ازش درصد داره، ترامپ هم مثل اسب هایی که تو اصطبل باشن دربارشون حرف میزنه.
@user177564415668 May 2026Replying to and 10 othersلطفا لیست کشور های مستعمره آمریکا رو بگید ؟ و لیست کشور های به قول شما مستقل
@Nelix8 May 2026Replying to and 10 othersسوالتون صفر و یکی بود. بعدم دنیا داره از تکبعدی بودن درمیاد اینجوری نیست که دیگه همه در مقابل یه قدرت هر چی خواست بدن تا بتونن وجود داشته باشن
@MAZLOMAJAZI8 May 2026Replying to and 10 othersما خودمون رو بازیچه دست قدرت نمیکنیم ولی با قدرت هایی که زیاده خواه نباشن معامله کردیم.
@Kim_Aian_19978 May 2026Replying to and 11 othersنظم جهانی وجود داره، اما تحلیل شما تعریف دقیق نداره و از یک مثال به نتیجه کلی رسیده.در ضمنعامل اصلی اینکه چین به اینجا رسیده این ها بودن، نه چیزی که شما گفتیرشد داخلی چین و صنعتیشدنسرمایهگذاریها و اصلاحات اقتصادیسرمایه انسانی و ظرفیت تولیدسیاستهای همزمان در تجارت، فناوری و مدیریت سرمایه