ببین حتی اگه بخوایم بسازیمم اورانیوم خودمونه هرچی دوست داریم میسازیم باهاش 🤷♀️ بعدشم رهبر جدید هنوز فتوا نداده شاید اصلا بگه از نظر من حرام نیست امام جمعه ها ام مثل مسئولین حرف زیاد میزنن تو زیاد توجه نکن
@NYX828 May 2026Replying to and 6 othersببین حتی اگه بخوایم بسازیمم اورانیوم خودمونه هرچی دوست داریم میسازیم باهاش 🤷♀️ بعدشم رهبر جدید هنوز فتوا نداده شاید اصلا بگه از نظر من حرام نیست امام جمعه ها ام مثل مسئولین حرف زیاد میزنن تو زیاد توجه نکن
@Ali_Sl8 May 2026Replying to and 6 othersاز جمله دومت این طور برداشت میکنم که خودتم میدونی حلال یا حروم بودنش بستگی به نفع حکومت داره در مورد ساختنش من نظر خاصی ندارم که داشتنش به نفعمون هست یا هزینه ای که براش میدیم خیلی بیشتر از ارزششه زمان ثابت میکنه
@NYX828 May 2026Replying to and 6 othersنه بستگی به رهبر مملکت داره 😐 همینم نفهمیدی یعنی ؟ رهبر شهید گفتن که حرامه ولی رهبر. جدید میتونه فتوای جدید بده ایران اگه میخواست میتونست بمب اتم بسازه همونجوری که اونهمه موشک و پهپاد ساخته بعدشم اولا ایران الان عضو npt هستش و دومم همون فتوای رهبره که ایرانو از ساختنش منع کرده
This post was deleted by the post author.
@NYX828 May 2026Replying to and 7 othersببین داداش من اصلا تا الان جواب تورو ندادم چون کلا عقل نداری راحتی حتی نمیدونی رهبری فرمانده کل قواست و مسائل نظامی به اجازه رهبری انجام میشه اقتصادم مربوط به دولته به رهبر مربوط نیست برو بچه جون سر بازیت توروخدا آدمی که همینارو هم نمیدونه بهتره در رابطه با مسائل هسته ای نظر نده
@Nelix8 May 2026Replying to and 8 othersآره کل مملکت دست آخونده برا همین تا حالا این همه دانشمند ترور کردن
@user177564415668 May 2026Replying to and 9 othersوقتی کسی میگه آخوند منظور ایدئولوژی اسلام سیاسی هست که ربطی به تخصص فرد نداره ایدئولوژی اسلام سیاسی توتالیتر یعنی تمامیت خواهه و با دیگران نمی تونه زیست مسالمت آمیز داشته باشه و به نظر من این ایدئولوژی علاوه بر ماهیت استبدادی و آخر زمانیش به مقدار زیادی هم ناکارآمد هست
@Nelix8 May 2026Replying to and 9 othersایشون به تخصص علمی اشاره کرده بود برا همین اینو گفتم. درباره این ایدئولوژی اسلامی تو ذهنت مثلا داعشو بگی باهات موافقم ولی تو ایران اینطور نیست.
@Nelix8 May 2026Replying to and 9 othersتو ایران به خردسالا آموزش سر بریدن میدن تو مدرسه؟ داعش که اینطوره.
@NYX828 May 2026Replying to and 9 othersبچه جان شعار مرگ بر آمریکا مرگ فرستادن به سیاست های کثیف آمریکاست نه خود مردمش 😂
@Nelix8 May 2026Replying to and 9 othersمرگ بر آمریکا رو با اونا یکی میدونی؟؟😂😂😂آره میخونن چون اومدن همسناشونو بمبارون و تیکه پاره کرد رفت.
@NYX828 May 2026Replying to and 9 othersبعدشم اومد اینهمه بچه و آدمو تیکه پاره کرد تو کشورمون توی اپستینم که بچه خواری میکردن هیروشیما زد اونهمه آدمو خاکستر کرد بعد ما حتی مرگم نمیتونیم بهشون بفرستیم که شما ناراحت میشین؟ 🦦 جالبه