تو اونجا بودی دیدی یا شنیدی همچین حرفی رو 😅😅😅ادب و تربیت اقای جبراییلی خیلی بالاتر از این حرفاست
@MD200012 دی 1404Replying to and 92 othersتو اونجا بودی دیدی یا شنیدی همچین حرفی رو 😅😅😅ادب و تربیت اقای جبراییلی خیلی بالاتر از این حرفاست
@Bandeh_khoda12 دی 1404Replying to and 92 othersفیلمشو واقعا ندیدی ؟؟یا تو هم مثل فرخ مقدم میخوای روی «خر جبراییلی» رو ماله بکشی؟؟؟🤔
@shahid12012 دی 1404Replying to and 92 othersحتی واقعیات رانمیپذیرند چون اعوان وانصارجلیلی هم مثل خودش معصومندو امکان نداره اینقدرهتاک باشندالحمدلله که روز به روزاینها رسواترمیشوندونیات شان آشکار میشهامکان نداره دولت انقلابی را ساقط شده وزمین خورده بگی ورسوا نشویدروغ ادامه راه شهیدرییسی واستفاده ازخون شهیدمظلوم برای رای،گریبانشان راگرفت
@bakherad12 دی 1404Replying to and 92 othersچقدر بیکاری بشراینقدر توهین شد تو این دولت به شهید رئیسی زحمات اقتصادی ایشون همهرفتتورم ۶۰ درصدی برگشت دلار ۱۵۰ تومانیرشد ۱ درصدی تو واسه اینا داد نزدی اومدی واسه جبرائیلی حرف میزنیهرکی دیگه بود از این شدت دوگانگی جر میخورد
@shahid12012 دی 1404Replying to and 92 othersشما چی ؟؟برو انتقادت را به جبراییلی بیار وگرنه ساکت باشی بهترهروزی به دروغ گفتین دنبال دولت شهید رییسی هستین وخواستین از خونش رای جمع کنید درحالیکه ما سه سال توهین های اینها به شهید رییسی را دیدیمشماها جناح زده شدین که کورخود و بینای دیگران هستین نه ما، دست از سیاسی کاری بردارید و حق طلب باشید
@Abbasabdi136012 دی 1404Replying to and 93 othersاز حال و هوای انتخابات بهتره خارج بشید و رها کنید این بحث های بی فایده را بااین دستفرمون انتخابات بعدی هم باخت نتیجه خواهد شد.
@shahid12012 دی 1404Replying to and 93 othersما مطمئن هستیم با زنبیل آقای جلیلی که بهش اقرار کرد و اظهارات نادرست هر روزه این آقایان که هزینه سازی میکنند و آتو دست جناح مقابل میدهند هرگز جبهه انقلاب روی پیروزی نمیبینه و باز هم یک اصلاحطلب دیگه رییس جمهور خواهد شدنگرانی و ناراحتی ما از این هست که باز هم همین اشتباه تکرار میشه
This post was deleted by the post author.
@shahid12012 دی 1404Replying to and 94 othersاز قدیم تجربه داریم که رای حرام برکت نداره چه برای روحانی در دولت دومش که با تخریب شهید رییسی رای اورد چه برای بقیه تخریب کنندگان مسوولان نظام،شماها هم اگر خواستین رای بیارید دیگه اینها را دنبال نکنید چون فقط مایه آبروریزی شما هستند وباز هم به خاطر اینها شکست میخورید حالا خودتان میدانید