2d
آفرین و صد آفرین بر اشخاصی که وقتی دیدند عده‌ای در صدد سوء‌برداشت از پیام رهبر معظم انقلاب هستند، آمدند و گفتند که کلام رهبری فصل‌الخطاب است. آفرین و صد آفرین بر کسانی که حتی اگر نظرشان مخالف نظر ولی‌فقیه باشد، نظر خود را کنار می‌گذارند و نظر رهبری را نصب‌العین می‌کنند.
دشمن و اذناب او، از اتحاد و انسجام ملت ایران، کلافه شده‌اند و درصدد مخدوش کردن این وحدت مقدس هستند. گاهی برخی افراد از روی غفلت حرف‌هایی می‌زنند که بدون‌تردید این حرف‌ها دشمن را خوشحال می‌کند و مورد سوء‌استفاده او قرار می‌گیرد.
چی میگید آقای اژه ای.چرا ۳ ماهه جواب مردم را نمیدین میگن کودتاچی ها را محاکمه کنیداصلا چرا رای موافق دادی تو شعامچرا الان که دوره ات تموم شده اومدی حرف بزنیفسادی جمع نشده که هیچ بیشتر هم شده
22:29 - 22 June 2026

19 Reactions
179 Views