آدمی که تا این موقع سرکاره و نمیتونه فوتبال ببینه چیه؟..
iri@Mahoniya31319hReplying toفوتبال دیدن وقت تلف کردنه .یکی دیگه هیجانشو داره یکی دیگه مدال میگیره یکی دیگه پول میگیره چرا باید ببینیم ؟من اگه هیچ کاری هم نداشته باشم اصلا بیکار و در حال استراحت نمیبینم
چطوره؟(اولین تجربه ی کیف بافیم بوده🥲)کار بافت و درست کردن کیفم تموم شد و خوشحالم .😃💗باز هم میخوام ببافم.🙂↕️
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
Replying toچرا همه با هم دعوا دارن.سیاست بی پدر و مادرهاگه سیاسیون به خاطر خدا کاری میکردن الان تو رنج و مشقت بودن نه تو حال و هول
@Mahoniya31319hReplying toفوتبال دیدن وقت تلف کردنه .یکی دیگه هیجانشو داره یکی دیگه مدال میگیره یکی دیگه پول میگیره چرا باید ببینیم ؟من اگه هیچ کاری هم نداشته باشم اصلا بیکار و در حال استراحت نمیبینم
@Chernesto12hReplying toاجازه بدین باهاتون موافق نیاشم تو این زمینه خواهر😄فوتبال فقط یه بازی نیستجنگه 💔
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
حرم حضرت عبدالعظیم دعا گوی شما دوستان بودم #سیدالکریم@Mahoniya313 @zanbagheabiii59 @diamond13 @Zhrskr99 @bishin_binim_baba @Deliyar @mohajer_sph3 @LatifiOfficial
@Mahoniya31315hReplying to and 4 othersممنونم .لطف کردید قابل دونستید ما رو در دعایتان به یاد آوردید 🙏🌺
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
@Mahoniya31319hReplying toدکتر هزینه دندونپزشکی زیاده اگه خدا رو در نظر بگیرید نباید انقدر هزینه ها بالا باشه.داستان چیه نمیدونم .کاش یکی بود برای ما کار رو خدایی انجام میداد.
Replying toآخه اون بمیره نون و آب میشه ؟گیرم که تیر زدی و او را کشتی ؟با یک جنازه و دل خالی چه میکنی؟
Replying toاره وقتی نیست خیالت راحته نیست دیگه بعدشم مجبور که نیست میتونه یکی دیگه انتخاب بکنه
Replying toمسئله خداست .یکیو کشتی به خاطر اینکه اون گناهکار بوده و باید زجر میکشیده چرا رو دست تو جنازه بمونه؟
Replying toمسئله اینجاست من از خیلی چیز های دیگه گذشتم اگر بخواد اونارو تهیه کنه عمرش تمومه
Replying toعمرش همون قیمتیه که باید برای بودن با تو بپردازه .منتها تدریجی
Replying toوقتی که ادم خوبی باشه که اصلا فرق میکنه برای آدمی میگم که بخواد زیادی اذیت کنه و خلاصه راه نیاد وگرنه من کاری به کسی ندارم
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
داداش کارگران زحمت کش ساختمانی هم بین کارشون یه تایم استراحت دارن و چاشت تناول میکنن.یکم به خودت استراحت بده ، موتور می سوزونی هاحالابه خودت رحم نمی کنی ، به ماله رحم کم.از ما گفتن بود.
Replying toآقای فرجی کاش بازخورد میدادیدتو صفحتون این شهر اراک بی قاعده و قانون که استاندار و شهردار داره چرا درست نمیشه ؟تا کی باید تو محل ایستگاه اتوبوس به صورت دوبل از دو طرف ماشین پارک کنن یا تو خیابونهای تنگ دورتادورش ماشین پارک کنن که جای رد شدن یه دونه ماشین نباشه
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
خادمین عزیز هیئاتنوکرای باصفای امام حسیندم همتون گرماجرتون با مادر ساداترفیق بهتره یادمون باشه نه حسینیه پادگانه نه خادما سرهنگ و سروان.دستگاه امام حسین محل خاکساریهمحل شکستن غرورمونهر کس وارد هیئت میشه قطعا میهمان حضرات ذوات مقدس اهلبیت (ع) هست و خادمان هم خدمه میزبانیخادم اسمش رو خودشه خدم…Show more
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
Replying to andمی اندین بالا حرف میزدین من دهن شمارو گرفتم مگه
Replying toاصلا خانم علیخانی مشخص نیست قصد این کاربرها از شرکت چیه ...منم میومدم همینو میگفتن .واقعا مسخره است .میان سکوت بشنون 😂
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
@Kiants7712 June 2026✍️با تخریب و توهین و زیرسوال بردن تمام ارکان حیاتی نظام و تهمت و تخطئه بیاستثنای مسئولان، فاز انقلابی بودن نگیرید. ▪️از دولت تا مجلس، از شورای عالی امنیت ملی تا تیم مذاکرهکننده از رئیسجمهور تا فرماندهان ارشد نظامی را متهم به خیانت و کوتاهی و مماشات میکنید و احساس میکنید اینطور انقلابیترید. د…Show more
@Mahoniya31312 June 2026Replying toبرادر اینو برای ما معنی کنید.اگه قبول کنیم مهره ای وجود نداره و همه دلسوز نظامن پس ما یک قلعه و دژ محکم هستیم ک هیچ چیز قدرت تخریب مارو نداره و اینجا مدینه فاضله است.پس عامل بسیاری ازمشکلات ما در جامعه از کجا نشات میگیرد؟یعنی در جامعه اسلامی کنونی ما هیچ مسئولی فاسد نیست؟و با دشمن سر همکاری ندارد ؟
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
@Mahoniya3135 June 2026Replying to andhttps://virasty.com/Fateme999/1780655031877519984همینکه ایشون گفت .Replying toچقدر خوبه به حرف رهبر گوش کنیم نه فقط اونو تکرار کنیم
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied
@Negar_Mohamadi2 June 2026فانوس بلوار کریمیکی گفته فانوسها دست و پا ندارند؟!هر شب، از پشت شیشه ماشین، زنی را میدیدم با پرچم ایران. تنها، محکم، کنار خیابانی دوطرفه.دسته دو متری پرچم را با متانتی تکان میداد که از هر فانوسی پرنورتر بود.ماه رمضان، ساعت دوازده شب، وقتی همه به سحری می رفتند، او هنوز ایستاده بود. همیشه یک …Show more
🖤ܩـߊܣوܝ̇ߺیــߊ🖤 Replied