منظور کشورهای عربی که با امریکا و اسرائیل سازش کردن و علیه مقاومت هستن

iriThis post was deleted by the post author.
@Aa110ns29 April 2026Replying toمنظور کشورهای عربی که با امریکا و اسرائیل سازش کردن و علیه مقاومت هستن
This post was deleted by the post author.
@Mmgh60101429 April 2026این پیام یه کاربر عرب است که به طور کلی بیشتر کشورهای عربی این گونه عمل میکنند نوشته
Ⓜ️SH Gh Replied
@Sooriya18 April 2026Replying toاصلا اهل اینستا نیستم ولی تلگرام شدیدا وابسته ام. جزو اولین کسانی هستم که تلگرامو نصب کردم..یک سال اول هیچ کس تلگرام نبود ونصبش زیر ده هزارتا بود اونم روسی ها بودن. ولی الان بیش از یک میلیارد نصب شده.☺️☺️
@Mmgh60101418 April 2026Replying toمن اینستایی هستم شدید با اینکه چند بار پیجم چند باربا ۲۶ کا و یه بار با ۱۲ کا پرید
This post was deleted by the post author.
@Mmgh60101417 April 2026Replying toمودب باش و حواست به گفتارت باشه در مورد رهبری نظر میدی بفهمید چی میگید #اخطار
Ⓜ️SH Gh Replied
@E_KH_D_9417 April 2026Replying to andمن موندم کی میخواد «تضمین» بده که اگه اورانیوم از کشور خارج بشه باز به ما حمله نشه! ترامپ دیوانه لابد!امیدوارم که این اتفاق نیفته. این همه شهید ندادیم که حالا زحمت یه عمر دانشمندامونم بدیم بره! اگه قرار بود فقط با رد کردن اورانیوم مذاکرات به جایی برسه، مذاکرات قبل ۹ اسفند نتیجه میداد.
@Mmgh60101417 April 2026Replying to andدر یکی از مطالبم نوشتمدشمن ما یک جنایتکار بدون خط قرمزه اگر تا الان به ما حمله هستهای نشده بخاطر این بوده که از یه چیزایی میترسیدهاولیش همین ۴۵۰ کیلو اورانیوم که میتونه خودش به عنوان «بمب کثیف» استفاده بشه وبه همین شکل به سرموشک بسته بشه و بخوره تو سرزمینهای اشغالی و اونجا روغیر قابل زیست کنه
@Sooriya17 April 2026Replying toنظر من این هست امریکا دوباره جنگ رو استارت نمیزنه. چون خودشون 17 کشور و 8 سازمان اطلاعاتی رو واسطه کردند برای آتش بس اگر هدف انتقال نیرو و تجهيزات بود که حین جنگ هم میتونستن اینکار رو انجام بدن. امریکا نه توان و نه جرات و نه برنامه ای که قابل اجرا باشه تو جنگ نداره. تموم راه حل هاش به بن بست رسیده.
@Dr_rahmani6217 April 2026Replying to andاین مواردی که گفتید بسیار منطقی هستند من نمیخوام منفی باشمولی باید بگم گه امریکا تا حالا منطقی عمل نکرده فک کنم نمیشه منطقی به کارهاش فکر کرد...
@Mmgh60101417 April 2026Replying to andایران هرگز و هیچ وقت از طریق مذاکره به منافعش نرسیده اگر کسی از دوستان ،موردی را سراغ دارن که ایران از طریق مذاکره به منافع ملی رسیده، اینجا اعلام کنندپس همین امروز هم مذاکره یعنی ضرر یعنی تسلیم و باج دهي ما یا باید دفاع و مقاومت کنیم یا مذاکره این دوتا هرگز باهم قابل جمع نیست
@Mmgh60101417 April 2026حال که همه قبول دارن مذاکره، یعنی باخت و شکست ،چرا مقاومت نکنیم ایران با مقاومتش دشمن رو به عقب راند نه با مذاکره به فرموده امام شهیدمان ، مقاومت هزینه دارد ولی مذاکره و تسلیم قطعا هزینه ی بیشتری خواهد داشت(البته عین فرمایش ایشان را ندارم ولی فحوای کلام ایشان را عرض کردم)
@Sooriya17 April 2026Replying to andچند روزی حوصله کنیم خواهیم دید داستان به کجا خواهد انجامید. ولی خب معتقدم رهبری مثل پدرشان هرگز تو موضع ضعف قرار نمیگیرن و اجازه تحمیل شرایط رو به اطرافیان نمیدن.به رهبری اعتماد کنیم
@Mmgh60101417 April 2026حال که همه قبول دارن مذاکره، یعنی باخت و شکست ،چرا مقاومت نکنیم ایران با مقاومتش دشمن رو به عقب راند نه با مذاکره به فرموده امام شهیدمان ، مقاومت هزینه دارد ولی مذاکره و تسلیم قطعا هزینه ی بیشتری خواهد داشت(البته عین فرمایش ایشان را ندارم ولی فحوای کلام ایشان را عرض کردم)
@Mmgh60101417 April 2026امروز هم اگر منتظر پذیرش مذاکره و نتایج اون توسط رهبرمان بمانیم ، به خودمان و کشورمان و آرمانهایمان و عقایدمان و رهبرمان ظلم کردیم آخرین امر رهبری معظم ، مقاومت تا پشیمانی دشمن بوده و حضور در خیابان و ما زمانی که دستور و منویات جدیدی از ایشان صادر نشده ،باید طبق آخرین دستور عمل کنیم
@Mmgh60101417 April 2026جالبه که جوادظریف حرف از تسلیم میزنه ، دوقطبی سازی نیست ولی اگر مردم علیه ظریف شعار بدن، دوقطبی سازیهجنک بین حق و باطل همیشه بوده و هست مهم اینه که ما انتخاب کنیم در کدام سمت این جنگ قرار بگیریم✍🏻شیروانی
Ⓜ️SH Gh Replied
@Dr_rahmani6217 April 2026Replying to andاین مواردی که گفتید بسیار منطقی هستند من نمیخوام منفی باشمولی باید بگم گه امریکا تا حالا منطقی عمل نکرده فک کنم نمیشه منطقی به کارهاش فکر کرد...
@Mmgh60101417 April 2026Replying to andبله عرض کردم آخر پیاممهیچوقت هیچوقت از حمله دشمن غافل نباید شد. دوبار تو مذاکره بهمون حمله کردن....
@Sooriya17 April 2026Replying toنظر من این هست امریکا دوباره جنگ رو استارت نمیزنه. چون خودشون 17 کشور و 8 سازمان اطلاعاتی رو واسطه کردند برای آتش بس اگر هدف انتقال نیرو و تجهيزات بود که حین جنگ هم میتونستن اینکار رو انجام بدن. امریکا نه توان و نه جرات و نه برنامه ای که قابل اجرا باشه تو جنگ نداره. تموم راه حل هاش به بن بست رسیده.
@Mmgh60101417 April 2026Replying toدقیقا چون میخواد برنده جنگ بیرون بیادبگه ایران بالاخره تسلیم شد. تنگهشون رو محاصره کردیم، کلی نیرو آوردیم ، ترسید و توافق کردبرای آمریکا خیلی مهم بود شکستخورده از جنگ بیرون نرهجزئیاتش رو بعدا خواهید شنید. صبر کنیدالبته هیچوقت هیچوقت از حمله دشمن غافل نباید شد. دوبار تو مذاکره بهمون حمله کردن
@Mmgh60101417 April 2026توافق هم داره به مراحل آخرش میرسه و تمدید آتش بس نخواهیم داشت و آمریکا هم دنبال ادامه جنگ نیست. دولت هم تمایل به پایان جنگ دارهفقط اسرائیل تمایل به ادامه جنگ دارهاحتمالا طی روزهای آینده بین ایران و آمریکا توافق اتفاق میفته و جنگ تموم.و احتمالا بمرور بعدش نت وصل میشههمین الان گوگل وصل شده
Ⓜ️SH Gh Replied
@user17097928179416 April 2026Replying toروشگری این خانم توجیه کشف حجابشون نمیشه.همین روسری رو رسانه های معاند از سرشون برداشتند برای تو دهنی اونا که میگه من نمیذارم !همینکه جلو دوربین میآمد ومیگفت حجاب میکنم تا مشت محکمی تو دهن رسانه های معاند بزنم بزرگترین کار بود واینکه اونوریارو میسوزند
Ⓜ️SH Gh Replied