از جمله دومت این طور برداشت میکنم که خودتم میدونی حلال یا حروم بودنش بستگی به نفع حکومت داره در مورد ساختنش من نظر خاصی ندارم که داشتنش به نفعمون هست یا هزینه ای که براش میدیم خیلی بیشتر از ارزششه زمان ثابت میکنه
@Ali_Sl8 May 2026Replying to and 6 othersاز جمله دومت این طور برداشت میکنم که خودتم میدونی حلال یا حروم بودنش بستگی به نفع حکومت داره در مورد ساختنش من نظر خاصی ندارم که داشتنش به نفعمون هست یا هزینه ای که براش میدیم خیلی بیشتر از ارزششه زمان ثابت میکنه
@NYX828 May 2026Replying to and 6 othersنه بستگی به رهبر مملکت داره 😐 همینم نفهمیدی یعنی ؟ رهبر شهید گفتن که حرامه ولی رهبر. جدید میتونه فتوای جدید بده ایران اگه میخواست میتونست بمب اتم بسازه همونجوری که اونهمه موشک و پهپاد ساخته بعدشم اولا ایران الان عضو npt هستش و دومم همون فتوای رهبره که ایرانو از ساختنش منع کرده
This post was deleted by the post author.
@NYX828 May 2026Replying to and 7 othersببین داداش من اصلا تا الان جواب تورو ندادم چون کلا عقل نداری راحتی حتی نمیدونی رهبری فرمانده کل قواست و مسائل نظامی به اجازه رهبری انجام میشه اقتصادم مربوط به دولته به رهبر مربوط نیست برو بچه جون سر بازیت توروخدا آدمی که همینارو هم نمیدونه بهتره در رابطه با مسائل هسته ای نظر نده
@Nelix8 May 2026Replying to and 8 othersآره کل مملکت دست آخونده برا همین تا حالا این همه دانشمند ترور کردن
@user177564415668 May 2026Replying to and 9 othersوقتی کسی میگه آخوند منظور ایدئولوژی اسلام سیاسی هست که ربطی به تخصص فرد نداره ایدئولوژی اسلام سیاسی توتالیتر یعنی تمامیت خواهه و با دیگران نمی تونه زیست مسالمت آمیز داشته باشه و به نظر من این ایدئولوژی علاوه بر ماهیت استبدادی و آخر زمانیش به مقدار زیادی هم ناکارآمد هست
@Nelix8 May 2026Replying to and 9 othersایشون به تخصص علمی اشاره کرده بود برا همین اینو گفتم. درباره این ایدئولوژی اسلامی تو ذهنت مثلا داعشو بگی باهات موافقم ولی تو ایران اینطور نیست.
@Nelix8 May 2026Replying to and 9 othersتو ایران به خردسالا آموزش سر بریدن میدن تو مدرسه؟ داعش که اینطوره.
@Mmmmtttt8 May 2026Replying to and 9 othersتو ایران آیا هر روز شعار های ضد امپریالیستی مثل " مرگ بر آمریکا " را در گوش کودکان نمیخوانند؟
@Mmmmtttt8 May 2026Replying to and 9 othersگزاره شما این بود که همچین تفکراتی در ایران وجود نداره و من هم اون رو با یک مثال رد کردم، حالا اگه میخوای بری برای معلول اون مثال علت بیاری یعنی حرف من رو قبول کردی