الان بپرس جواب بدم
@NYX828 May 2026Replying to and 4 othersاورانیوم ۶۰ درصد برای ایران بده بعد برای آمریکا و روسیه و چین و پاکستان و کره شمالی و هند و اسرائیل خوبه ؟ اونا تا ۹۹ درصدم غنی سازی میکنن تازه جزو npt ام نیستنجواب بده
@Ghfyhgt8 May 2026Replying to and 4 othersاولاً روسیه، چین، آمریکا قبل از تشکیل npt داشتند. اما درمورد هند و پاکستان چون دوتا کشور هم مرز بودند و تجربه جنگ داشتند، بعد از اینکه هند اولین بمب اتم را آزمایش کرد به طوری غیر رسمی این اجازه به پاکستان داده شد تا ان هم به سلاح هستهای دست یابد.
@NYX828 May 2026Replying to and 4 othersنخیر پاکستان npt رو پاره کرد و رفت بمب اتم ساخت اجازه بهش داده نشد 😊 چرا به اون حمله نمیکنن پس؟
@Extinction8 May 2026Replying to and 5 othersچون پاکستان صد و هفتاد تا بمب اتم داره و میتونه کره زمین رو غیر قابل سکونت کنه و باعث انقراض بشریت بشه. ببخشید ولی نتونستم جلوی خودم رو بگیرم. واقعا داری یه همچین سوال خنده داری میپرسی یا من یه چیزی رو نفهمیدم ؟
@NYX828 May 2026Replying to and 5 othersخب سوال من واسه اینه که خب ما که نداریم اصلا چرا بهمون حمله میشه پس ؟ همشم که میگه واسه سلاح هسته ای 😐 پس نتیجه میگیریم اگه سلاح هسته ای داشته باشیم واسمون منفعته
@Extinction8 May 2026Replying to and 5 othersخیلی ساده ای. ج.ا تمام این مدت نقشه اش ساخت بمب اتمی و گریز هسته ای بوده. از نیابتی ها تا بقیه کارایی که کرده همش بازدارندگی برای گریز بوده. واقعا فکر میکنی یه عده بچه دو ساله بهت حکومت میکنن که بتونن بمب بسازن و نسازن ؟ هیچ حاکمی انقدر احمق نیست. خدعه میکنن میگن نمیخوایم، سعی کردن فعلا موفق نشدن
@NYX828 May 2026Replying to and 5 othersداداش ما به دین اسلام اعتقاد داریم اوکی ؟ میدونی دین اسلام چیه ؟ امام خامنه ای بر اساس این دین ساخت سلاح هسته ای رو حرام کرده است اوکی ؟ پس هیچکس حق نداره بسازه تموم شد و رفت
@Ali_Sl8 May 2026Replying to and 6 othersیاد امام جمعه شهرمون افتادم یه بار مردم گفته بودن امکان نداره ما بمب اتم داشته باشیم گفته بود رهبر انقلاب فرمودند تولید و استفاده از بمب اتم حرام است در مورد خریدنش از یه کشور دیگه چیزی نگفتن 😂😂😂صرفا میخواستم بگم اگه بتونن بسازن برا حلال و حرومش یه فکری میکنن شما نگران اون قسمتش نباش
@NYX828 May 2026Replying to and 6 othersببین حتی اگه بخوایم بسازیمم اورانیوم خودمونه هرچی دوست داریم میسازیم باهاش 🤷♀️ بعدشم رهبر جدید هنوز فتوا نداده شاید اصلا بگه از نظر من حرام نیست امام جمعه ها ام مثل مسئولین حرف زیاد میزنن تو زیاد توجه نکن
@Ali_Sl8 May 2026Replying to and 6 othersاز جمله دومت این طور برداشت میکنم که خودتم میدونی حلال یا حروم بودنش بستگی به نفع حکومت داره در مورد ساختنش من نظر خاصی ندارم که داشتنش به نفعمون هست یا هزینه ای که براش میدیم خیلی بیشتر از ارزششه زمان ثابت میکنه
@Extinction8 May 2026Replying to and 6 othersخیلی ساده ای دلم برات میسوزه. حتی ساخت موشک میانبرد رو هم نمیشه مخفی کرد چون باید آزمایش انجام بدی. بمب اتم کلا یه داستان دیگس، حتی اگرم بتونی خود بمب رو مخفی کنی، آزمایشات مربوط به موشک های حامل کلاهک رو مجبوری حداقل به اسم پرتاب ماهواره انجام بدی. دوزاریت کج نباشه مشخصه
@Ali_Sl8 May 2026Replying to and 6 othersنفع حکومت رو شما تعیین نمیکنی که همون رهبر مملکت تعیین میکنه در مورد بمب اتم نظرات زیاده خیلی تو بحرش نرو فقط در اون حد بدون هیچ ربطی به حلال و حروم بودنش نداره
@Ali_Sl8 May 2026Replying to and 6 othersباز حالا رهبر شهید زنده بودند میشد به عنوان یه دلیل کوچیک شناخت چون میدونیم رو حرفشون تعصب داشتند چه درست چه غلط الان و در حال حاظر بگی ما نمی سازیم چون حرومه و انتظار داشته باشی همه تو دنیا باور کنن خنده داره