Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
گمشو بابا اون یکی پیامم که درمورد اورانیوم ۶۰ درصد گفته بودمو جواب ندادی که 🦦
Profile picture of ‌یک چشم شهر کورا|𐬈𐬐𐬗𐬱𐬨‌
@Ghfyhgt8 May 2026
الان بپرس جواب بدم
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
اورانیوم ۶۰ درصد برای ایران بده بعد برای آمریکا و روسیه و چین و پاکستان و کره شمالی و هند و اسرائیل خوبه ؟ اونا تا ۹۹ درصدم غنی سازی میکنن تازه جزو npt ام نیستنجواب بده
Profile picture of ‌یک چشم شهر کورا|𐬈𐬐𐬗𐬱𐬨‌
@Ghfyhgt8 May 2026
اولاً روسیه، چین، آمریکا قبل از تشکیل npt داشتند. اما درمورد هند و پاکستان چون دوتا کشور هم مرز بودند و تجربه جنگ داشتند، بعد از اینکه هند اولین بمب اتم را آزمایش کرد به طوری غیر رسمی این اجازه به پاکستان داده شد تا ان هم به سلاح هسته‌ای دست یابد.
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
نخیر پاکستان npt رو پاره کرد و رفت بمب اتم ساخت اجازه بهش داده نشد 😊 چرا به اون حمله نمیکنن پس؟
Profile picture of ‌Truth Seeker‌
@Extinction8 May 2026
چون پاکستان صد و هفتاد تا بمب اتم داره و میتونه کره زمین رو غیر قابل سکونت کنه و باعث انقراض بشریت بشه. ببخشید ولی نتونستم جلوی خودم رو بگیرم. واقعا داری یه همچین سوال خنده داری میپرسی یا من یه چیزی رو نفهمیدم ؟
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
خب سوال من واسه اینه که خب ما که نداریم اصلا چرا بهمون حمله میشه پس ؟ همشم که میگه واسه سلاح هسته ای 😐 پس نتیجه میگیریم اگه سلاح هسته ای داشته باشیم واسمون منفعته
Profile picture of ‌Truth Seeker‌
@Extinction8 May 2026
خیلی ساده ای. ج.ا تمام این مدت نقشه اش ساخت بمب اتمی و گریز هسته ای بوده. از نیابتی ها تا بقیه کارایی که کرده همش بازدارندگی برای گریز بوده. واقعا فکر میکنی یه عده بچه دو ساله بهت حکومت میکنن که بتونن بمب بسازن و نسازن ؟ هیچ حاکمی انقدر احمق نیست. خدعه میکنن میگن نمیخوایم، سعی کردن فعلا موفق نشدن
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
داداش ما به دین اسلام اعتقاد داریم اوکی ؟ میدونی دین اسلام چیه ؟ امام خامنه ای بر اساس این دین ساخت سلاح هسته ای رو حرام کرده است اوکی ؟ پس هیچکس حق نداره بسازه تموم شد و رفت
Profile picture of ‌علی‌
@Ali_Sl8 May 2026
یاد امام جمعه شهرمون افتادم یه بار مردم گفته بودن امکان نداره ما بمب اتم داشته باشیم گفته بود رهبر انقلاب فرمودند تولید و استفاده از بمب اتم حرام است در مورد خریدنش از یه کشور دیگه چیزی نگفتن 😂😂😂صرفا میخواستم بگم اگه بتونن بسازن برا حلال و حرومش یه فکری میکنن شما نگران اون قسمتش نباش
Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
ببین حتی اگه بخوایم بسازیمم اورانیوم خودمونه هرچی دوست داریم می‌سازیم باهاش 🤷‍♀️ بعدشم رهبر جدید هنوز فتوا نداده شاید اصلا بگه از نظر من حرام نیست امام جمعه ها ام مثل مسئولین حرف زیاد میزنن تو زیاد توجه نکن
از جمله دومت این طور برداشت میکنم که خودتم میدونی حلال یا حروم بودنش بستگی به نفع حکومت داره در مورد ساختنش من نظر خاصی ندارم که داشتنش به نفعمون هست یا هزینه ای که براش میدیم خیلی بیشتر از ارزششه زمان ثابت میکنه
13:30 - 8 May 2026

1 Reactions
258 Views


2 Replies

Profile picture of ‌𝔄𝔫𝔤𝔢𝔩 𝔬𝔣 𝔐𝔢𝔯𝔠𝔶‌
@NYX828 May 2026
نه بستگی به رهبر مملکت داره 😐 همینم نفهمیدی یعنی ؟ رهبر شهید گفتن که حرامه ولی رهبر. جدید میتونه فتوای جدید بده ایران اگه میخواست میتونست بمب اتم بسازه همونجوری که اونهمه موشک و پهپاد ساخته بعدشم اولا ایران الان عضو npt هستش و دومم همون فتوای رهبره که ایرانو از ساختنش منع کرده