خوب منم عرض کردم که کار نماینده رسیدگی به امورات مردمه نه توییت زدن و بلاگری کردن.اگر ایشون قدمی برای مشکلات مردم بردارند نیازی به رفع اتهام از خود نیست اگر در کارهاشون تناقض نباشه نیازی به رفع اتهام از خود نیست اگر کارهاشون مخلصانه و بدون ریا باشه نیازی به رفع اتهام از خود نیست

