بهتر نیست به این بحث خاتمه بدین حاج اقا؟؟واقعا دیگه از حد گذشت .
@Mahva_21315 June 2024Replying to and 15 othersبهتر نیست به این بحث خاتمه بدین حاج اقا؟؟واقعا دیگه از حد گذشت .
This post was deleted by the post author.
@Mahva_21315 June 2024Replying to and 15 othersببینید بزرگوار بنظرمن بهتره دیگه کاری نداشته باشید این اقا ب اندازه کافی شنیده ولی قانع نشده ..
This post was deleted by the post author.
@MrAli_Original15 June 2024Replying to and 15 othersاینم ببینید بد نیست:https://virasty.com/MrAli_Original/1718348740393250392
@MrAli_Original15 June 2024Replying to and 15 othersکلیپ گوشه ای هنر و نبوغ مسئولان پر ادعای کشور را نشان میدهد.
@Aaseabdollah15 June 2024Replying to and 15 othersمنظورشما این است که طراحی وتولید یک دستگاه الکترونیکی شناسایی بیماری امر مسخره ای هست؟حالا اگرهمین دستگاه رو آلمان یایک کشور غربی میساخت واکنشتون همین بود؟،شما خودتحقیرهستی،صفت خوبی نیست سعی کنید خودرااصلاح کنید.انتقادهم میکنیدمنصفانه وعاقلانه باشه.
@Aaseabdollah16 June 2024Replying to and 15 othersمتأسفانه پندارشما احمقانه ست،عرض کردم این دستگاه رو اگر غربی ها ساخته بودند شما آب از لب ولوچه تون می آمد وبه به و چه چه میکردین و تو سرکشور خودتون میزدین که پس ما چی ساختیم الآن هم چون چشم دیدن ندارید خودتحقیری میکنید ومیگیدکه حماقته،خودتون رو اصلاح کنید.راحت ترزندگی میکنید.
@Aaseabdollah16 June 2024Replying to and 15 othersبله حضرتعالی درست فرمایش میکنید،بدبختی اینجاست که جمهوری اسلامی از اپوزوسیون هم شانس نیاورده،هر چی گاگول وخرفهم توایران بوده، شدند اپوزوسیون🤣🤣🤣.