Profile picture of ‌𝑴𝒂𝒉𝒗𝒂‌
@Mahva_21315 June 2024
بهتر نیست به این بحث خاتمه بدین حاج اقا؟؟واقعا دیگه از حد گذشت .

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌𝑴𝒂𝒉𝒗𝒂‌
@Mahva_21315 June 2024
ببینید بزرگوار بنظرمن بهتره دیگه کاری نداشته باشید این اقا ب اندازه کافی شنیده ولی قانع نشده ..

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌𝑴𝒂𝒉𝒗𝒂‌
@Mahva_21315 June 2024
خیلی لطف میکنید .
Profile picture of ‌علی آقا‌
@MrAli_Original15 June 2024
اینم ببینید بد نیست:https://virasty.com/MrAli_Original/1718348740393250392
Profile picture of ‌علی آقا‌
علی آقا

@MrAli_Original  •  14 June 2024

فقط اونجا که وقتی دستگاه #ویروس رو میبینه آنتن #دستگاه بیرون میاد😅👇چهار سال پیش در یک #مراسم تلویزیونی اقدام به رونمایی از دستگاه #کرونایاب⁩ کردند که نامش را مستعان۱۱۰⁩ گذاشته بودند.#حافظه_تاریخی #پیشرفت #سپاه #صداوسیما #ایران_قوی #کرونا #مستعان #بسیجی #دانش #بیسواد #موشک #نخبه #دانشمند
3 MB
Profile picture of ‌قاسم خدایاری‌
@Aaseabdollah15 June 2024
علی آقا متوجه منظورتون نشدم،این کلیپ خوب بودیابد؟
Profile picture of ‌علی آقا‌
@MrAli_Original15 June 2024
کلیپ گوشه ای هنر و نبوغ مسئولان پر ادعای کشور را نشان میدهد.
Profile picture of ‌قاسم خدایاری‌
@Aaseabdollah15 June 2024
منظورشما این است که طراحی وتولید یک دستگاه الکترونیکی شناسایی بیماری امر مسخره ای هست؟حالا اگرهمین دستگاه رو آلمان یایک کشور غربی میساخت واکنشتون همین بود؟،شما خودتحقیرهستی،صفت خوبی نیست سعی کنید خودرااصلاح کنید.انتقادهم میکنیدمنصفانه وعاقلانه باشه.
Profile picture of ‌علی آقا‌
@MrAli_Original15 June 2024
آلمان یا... هرگز کار احمقانه نمیکنه.
Profile picture of ‌قاسم خدایاری‌
@Aaseabdollah16 June 2024
متأسفانه پندارشما احمقانه ست،عرض کردم این دستگاه رو اگر غربی ها ساخته بودند شما آب از لب ولوچه تون می آمد وبه به و چه چه میکردین و تو سرکشور خودتون میزدین که پس ما چی ساختیم الآن هم چون چشم دیدن ندارید خودتحقیری میکنید ومیگیدکه حماقته،خودتون رو اصلاح کنید.راحت ترزندگی میکنید.
قاسم جان اینها از فرط حسادت و کینه نسبت به ایران عزیز دچار حماقت بی حدی شده اند حیف که الآن فرار کرد وگرنه بهتر بود بداند که شهروندان کل کشورهای دنیا بغیر از سازنده باید توی سر کشورشون بزنن که چرا ما نساختم حتی غربیها،و این مرض و حماقت را فقط اپوزیسیون ایران و عمله های بیسوادتر از خودشون دارن
11:39 - 16 June 2024

3 Reactions
1369 Views


2 Replies

Profile picture of ‌قاسم خدایاری‌
@Aaseabdollah16 June 2024
بله حضرتعالی درست فرمایش میکنید،بدبختی اینجاست که جمهوری اسلامی از اپوزوسیون هم شانس نیاورده،هر چی گاگول وخرفهم توایران بوده، شدند اپوزوسیون🤣🤣🤣.