ضربه آخرو بزن
VirAva
شهادت جوادالائمه علیه السلام🖤
00:0001:02:27
iriمجد رحیمی | MajdRahimi Replied
@sDrvish27 اردیبهشت 1405ضربه آخرو بزنVirAvaشهادت جوادالائمه علیه السلام🖤
00:0001:02:27
مجد رحیمی | MajdRahimi Replied
@Mehdifarahmand25 اردیبهشت 1405Replying to andاره میدونم شماها همیشه جواب دارید تو استینتونمشکل اونجاست ک گوش نمیدید تا متوجه بشید، بلکه گوش میدید تا جواب بدید
This post was deleted by the post author.
مجد رحیمی | MajdRahimi Replied
@sakinesadatpaad23 اردیبهشت 1405چایت را بنوشنگران فردایت نباشاز گندمزار من و تومشتی کاه میماند برای بادهاجناب نیما یوشیج شعرت قشنگ است اما اینجا هرکسی این چایی را بخورد از کاهش هم بوی مهربانی مشام رهگذران را پر می کند. اگر شبیه من باشی که چایی را خوشمزه ترین نوشیدنی البته هم ردیف قهوه بدانی که خب حالت چون حال گل سرخ در حوا…Show more
مجد رحیمی | MajdRahimi Replied
@Shadow_Dweller23 اردیبهشت 1405Replying to
مجد رحیمی | MajdRahimi Replied
مجد رحیمی | MajdRahimi Replied
@Kheshteno15 اردیبهشت 1405Replying toیک مقدار لطف کنید با ادبیات بهتری بنویسید. اینجا خانم ها هم هستند و این ادبیات نه مناسب محیط نخبگانی ویراستی است و نه حتی می توان در یک جمعی که چند نفر هستند آن را بکار برد.
@Mohammadjavadrahimi115 اردیبهشت 1405Replying toحرف شما مورد قبوله ولی هر کس با تفکر و ذهنیت خودش از این موضوع برداشت میکنه و اینکه ذهن کسی جای بد رفته مقصر من نیستم
@asheghdiyalame15 اردیبهشت 1405Replying toیاد یه رفیقم افتادم ، البته اون همیشه بعدش میگفت خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است .بعدشم چون قیافش شبیه برادرای افغانی بود ، یه دل سیر میزدمش 😂
@user1774117849415 اردیبهشت 1405Replying to and 3 othersبا دوسه تومن نمیشه حتی یک فیلم رودید وقتی یک فیلم رو بخای بچسب به ادم ویک تخمه پسته بخای بشکنی خداتومن هست
@Mohammadjavadrahimi115 اردیبهشت 1405Replying to and 4 othersدوستان یکم مراعات کنید بخدا من همه اینایی که گفتید رو از تولد تا مهمونی چن نفر یا فیلم دیدن رو با یک و پانصد در میارمشما بجای پسته قلنج بشکندوست عزیز که کباب با ماست گرفتیدیگ اونجا نرو محله رو عوض کندوست عزیز شما هر سال بچه رو بزار کنار بجاش دستگاه جوجه کشی بگیر بصرفه هم هست
@Sadeq_al_naseri15 اردیبهشت 1405Replying to and 4 othersجوجه کشی چیه ..ما مرد میخوایم یار امام زمان بشه ..این موضوعو متاسفانه خیلی دست کم گرفتیم..
مجد رحیمی | MajdRahimi Replied
@Afaghbina14 اردیبهشت 1405Replying toمتاسفانه دانشآموزان غیر انتفاعی نمره و معدل بالای فیک را کسب میکنند و حق بچه های مدرسه دولتی که نمره واقعی می گیرند بشدت ضایع میشه!
@Mohammadjavadrahimi114 اردیبهشت 1405Replying toنه به این صورت با ساز و کاری درست و برنامه ریزی شده و در مورد مسئله مدارس غیرانتفاعی بازنگری شود یا حداقل کنکور یا آزمون نهایی قبل از ورود به دانشگاه گرفته شود در نهایت سیستم تبعیض آمیز از بین برود
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.