یکطرف شخصی است که در اوج تهدیدها جلسه ی قرآنش تعطیل نمیشود و طرف دیگر قرآن میسوزاند ، کاری که یزید هم از آن پرهیز کرد. حالا شما مختاری کدام طرف باشی. درضمن در رسانه طرف سومی وجود ندارد و کنشگری تو در یکی از این جبهه ها تعریف میشود. یا با قرآنی یا دشمنانش. یاعلی...

