30 August 2025
میگن با این مصاحبه مشکلات حل میشود؟! یعنی مصاحبه نمیکرد مشکلات حل میشد؟! یادبگیریم از کار خوب تعریف کنیم و هرکاری رو در ظرف خودش تحلیل کنیم. به نظرم واحد رسانه ی دولت بعد کلی انتقاد و بعد از مدت ها یک حرکت خوب زد. سخنان پزشکیان هم در کل خوب بود و خیلی از قبل پخته تر شده است.
جناب فتحی مثبت اندیشیتون قابل تقدیره ولی مگه ما تو سال دوم انقلاب اسلامی هستیم که با چنین حرفهای بی فایده و شعاری ابراز خوشحالی کنیم. ایشون باید پاسخگوی یکسال حضورش در پاستور می‌بود که برای معیشت و فرهنگ و سیاست این مملکت چیکار کرده
10:31 - 30 August 2025

1 Reactions
80 Views