میگن با این مصاحبه مشکلات حل میشود؟! یعنی مصاحبه نمیکرد مشکلات حل میشد؟! یادبگیریم از کار خوب تعریف کنیم و هرکاری رو در ظرف خودش تحلیل کنیم. به نظرم واحد رسانه ی دولت بعد کلی انتقاد و بعد از مدت ها یک حرکت خوب زد. سخنان پزشکیان هم در کل خوب بود و خیلی از قبل پخته تر شده است.
