29 August 2025
از آنجا که باخروج آمریکا و تبعیت دول غربی ، برجام هرگز اجرایی نشد و درعمل تحریم‌های شورای امنیت باقی ماند و بسیار فراتر از آن تحریم‌های آمریکامانندتحریم خریدنفت اجرا شد،لذا‌اسنپ بک،اثری بر تحریم‌ها ندارد .سروصدا ی غربی‌ها برای تاثیر روانی و ایجاد پریشانی درمردم است وبازهم آمریکاهیچ غلطی نمیتواندبکند

This post was deleted by the post author.

افزایش قیمت دلار و طلا ، همان اثر روانی موضوع است و اگر برای مردم تبیین شود که مکانیسم ماشه در این شرایط اثری بر تحریمها و فروش نفت ایران ندارد ، بسراغ خرید طلا و دلار و افزایش تقاضا که موجب افزایش قیمت بی دلیل است نمی روند .
12:05 - 29 August 2025

4 Reactions
540 Views


3 Replies

Profile picture of ‌محمدرضا عابدی‌
@MraMadisah29 August 2025
Replying to
جناب نخعی یک سوال؟به چه دلیل مردم عادی باید بتواننددلار را بعنوان کالای سرمایه ای بخرند و اندوخته کنند با این کار فقط تقاضای خرید دلار بالا میرود راحت ترین راه اینکه، دلار باید صرفا در اختیار کسی که به آن احتیاج دارد باشد. مثل تجار .مسافر.و امثالهم.

Profile picture of ‌محمد عباسی‌
@abasi29 August 2025
Replying to
مثل این میمونه به کاسب بگید ازمردم بخوادکمتر خرید کننپس سازوکار مجلس وبخصوص دولت در امر رسانه که خیلی عریض وطویله الان مشغول چه کاری هستن که مهمتره،

Profile picture of ‌محمدرضا ابویسانی‌
@MReza_Sani29 August 2025
Replying to
قیمت دلار که دست بعضیاس!!
690 KB