29 August 2025
از آنجا که باخروج آمریکا و تبعیت دول غربی ، برجام هرگز اجرایی نشد و درعمل تحریم‌های شورای امنیت باقی ماند و بسیار فراتر از آن تحریم‌های آمریکامانندتحریم خریدنفت اجرا شد،لذا‌اسنپ بک،اثری بر تحریم‌ها ندارد .سروصدا ی غربی‌ها برای تاثیر روانی و ایجاد پریشانی درمردم است وبازهم آمریکاهیچ غلطی نمیتواندبکند

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌علی اصغر نخعی راد‌
@Nakhaeirad29 August 2025
افزایش قیمت دلار و طلا ، همان اثر روانی موضوع است و اگر برای مردم تبیین شود که مکانیسم ماشه در این شرایط اثری بر تحریمها و فروش نفت ایران ندارد ، بسراغ خرید طلا و دلار و افزایش تقاضا که موجب افزایش قیمت بی دلیل است نمی روند .
قیمت دلار که دست بعضیاس!!
690 KB
14:30 - 29 August 2025

257 Views