2d
برای تو👇🏻
Profile picture of ‌مِستِر پوریا(فعلاً نیمه OFF)‌
برای من👇🏻💔 (جوابی که گرفتم)کامل پیامت رو خوندم و میفهممراستش من لایق این همه احساسی که داری نیستم و اینو با تمام وجود میگمبزرگترین احترامی که الان میتونم بهت بذارم اینه که راستش رو بهت بگم نه اینکه بهت امید بدم من هیچوقت نتونستم برات اونجوری که میخوای باشم و میدونم که با موندن من فقط بیشتر اذ…Show more
Profile picture of ‌مِستِر پوریا(فعلاً نیمه OFF)‌
ببخشید که نتونستم برات دوست داشتنی باشم امیدوارم یکی بیاد تو زندگیت انداره من دوستت داشته باشه و تو هم اندازه اون دوسش داشته باشی(یعنی انقد دوست نداشتنی بودم بچه ها؟)💔
زخما خوب میشن؛ولی جاشون میمونه،اما خب یقینا کل خیر،درست میشه،حتماحکمتی توش بوده.
20:17 - 20 June 2026

2 Reactions
46 Views