برای تو👇🏻
برای من👇🏻💔 (جوابی که گرفتم)کامل پیامت رو خوندم و میفهممراستش من لایق این همه احساسی که داری نیستم و اینو با تمام وجود میگمبزرگترین احترامی که الان میتونم بهت بذارم اینه که راستش رو بهت بگم نه اینکه بهت امید بدم من هیچوقت نتونستم برات اونجوری که میخوای باشم و میدونم که با موندن من فقط بیشتر اذ…Show more
Replying toمیدونم الان چقدر حالتون بدهاما اینطوری نیست بعضی اوقات قسمت اینه
@Nik_x2dReplying toزخما خوب میشن؛ولی جاشون میمونه،اما خب یقینا کل خیر،درست میشه،حتماحکمتی توش بوده.