2d
برای تو👇🏻
Profile picture of ‌مِستِر پوریا(فعلاً نیمه OFF)‌
دیگه نمی‌تونم به این بغضِ بگم نشکن،نشکن،نشکننه دیگه نمیتونم به این بغضِ بگمنشکن،نشکن،نشکن💔😭
خب بشکنه؛مگه چه اشکالی داره؟!آدما نیاز دارن یه موقعی گریه کنن،دختر وپسر زن و مرد کوچیک و بزرگ هم نداره.
17:23 - 21 June 2026

1 Reactions
52 Views


1 Reply