2d
برای تو👇🏻
دیگه نمی‌تونم به این بغضِ بگم نشکن،نشکن،نشکننه دیگه نمیتونم به این بغضِ بگمنشکن،نشکن،نشکن💔😭
17:21 - 21 June 2026



3 Replies

Profile picture of ‌𝐒𝐚𝐥𝐯𝐚𝐝𝐨𝐫🏴‌
Replying to
خب بشکنه؛مگه چه اشکالی داره؟!آدما نیاز دارن یه موقعی گریه کنن،دختر وپسر زن و مرد کوچیک و بزرگ هم نداره.

Profile picture of ‌امیررضا محمودی‌
Profile picture of ‌امیررضا محمودی‌
Replying to
دورت بگردم 🩵

Profile picture of ‌حاج فاطمه؛‌
Replying to
تتلو(=