خسته ام از اینترنت دیالآپی ایران
This post was deleted by the post author.
@Nulllll13 August 2024این ایرانسل خجالت نمیکشه واقعا، اینترنتش از اینترنت ثابت سرعتش پایین تره، رو 4G سرعتش ۵ مگابیته، رو 4G+ سرعتش ۲۰ مگابیت، این چه وضع خدمات دادنه، برا آنتناشون هم UPS نذاشتن موقعی که برق میره اینترنت همراه هم میره، از صبح تا حالا میخوام یه چند تا فایل آپلود کنم تا حالا ۱.۵ گیگ کلا آپلود کرده
@Error__40413 August 20245 مگابایت اونم تو حالت عادی!طلاست که!!!واقعاً خدارو شکر کن جای من نیستی...آخرین باری که اینترنت ایرانسل استفاده کردم سرعت ۵ مگابایت فقط ساعت ۴ تا ۷ صبح اتفاق می افتاد 😂