عجیب اینه که همین فرد 2 سال است در دولت پزشکیان در حال مشاوره اقتصادی است.بعد تعجب میکنیم که وضعیت اقتصادی هر سال بدتر میشود؟
Replying toآمریکاییها قبلا با روشهای اینچنینی..ایرانیان رو معتاد و خانواده های ایرانی رو نابودمیکردندمثل انگلیس دردوره قاجاردرجنگ جهانی۲آمریکاهم جزواشغالگران وایجاد قحطی مصنوعی ونسل کشی۴میلیون ایرانی شدفناوری هسته ای بااونهمه کاربردرودستورمیده نداشته باشیدبعدبرای چندتن گندم وسویا که قطعا آلوده ست کف میزنید6 MB