1d
عجیب اینه که همین فرد 2 سال است در دولت پزشکیان در حال مشاوره اقتصادی است.بعد تعجب میکنیم که وضعیت اقتصادی هر سال بدتر می‌شود؟
آمریکاییها قبلا با روش‌های اینچنینی..ایرانیان رو معتاد و خانواده های ایرانی رو نابودمیکردندمثل انگلیس دردوره قاجاردرجنگ جهانی۲آمریکاهم جزواشغالگران وایجاد قحطی مصنوعی ونسل کشی۴میلیون ایرانی شدفناوری هسته ای بااونهمه کاربردرودستورمیده نداشته باشیدبعدبرای چندتن گندم وسویا که قطعا آلوده ست کف میزنید
6 MB
04:33 - 25 June 2026

1 Quote posts
156 Views


1 Reply

Profile picture of ‌سعید ریاحی‌
نتیجه دولتمردان احمق است !!