فناوری هسته ای قدرت واقعی کشور نیست؟نماد اقتدار نیست؟بازدارندگی نیست؟کسی که بخواد اینو از بین ببره کیه؟!مگه فقط دشمن دانش و فناوری رو از بین نمیبره؟
Replying toفناوری هسته ای قدرت واقعی کشور نیست؟نماد اقتدار نیست؟بازدارندگی نیست؟کسی که بخواد اینو از بین ببره کیه؟!مگه فقط دشمن دانش و فناوری رو از بین نمیبره؟
Replying toدشمن ابتدا افند و پدافند و نیرو های نظامی و امنیتی رو زد بعد به سراغ سرمایه های غیر نظامی رفت#افهم ؟
Replying toThis post was deleted by the post author.
Replying toآیدی #ایران از #دیپلماسی_ذلت #غرب_پرستان چه خواهد بود؟#جنگ #پیروز #غیور مردمان ایران در #میدان و #خیابان چگونه با #دیپلماسی #افساد_طلبان بر باد رفت13 MB
Replying toبه وعده حق شهدا ایمان داری؟شهید سردار سلامی :با همان جوانانی که فکر میکردید از ما گرفتید به سراغتان خواهیم امد481 KB
Replying toتوافق در ماه محرم با قاتلان امام شهیدمان یعنی بیعت با یزید زمانه! گوارای وجودتان این افتخارپیروزی و غلبه برجنگhttps://virasty.com/Shamime_basirat/1781796800296855050کارشناس ومجری شبکه چهارحرف دل مردم روزدند«شهادت رهبریعنی تیرخلاص یعنی تمام.مذاکره باقاتل امام شهید!خطوط قرمزماآقای خامنهای بودکه زدند...💔🚩این آخرین پیام حسین زمان مابود:👈مِثلی لایُبایِعُ مِثلَ یَزید کسی مثل من باکسی مثل یزید بیعت نمیکند.ماملت حسینی ایران بایزیدیان زمانه هیچ حرفی نداریم7 MB
Replying toفقط یادتون باشه که با قاتلان امام شهیدمان در روز تولدش توافق کردید و بهش تنگه هرمز رو که ما با موشک گرفته بودیم کادو دادید وبا یزید زمانه شما بیعت کردید!!! اورانیوم روهم میخواهید رقیق کنید .درحالیکه امام ما گفته درتنگه آمریکا و سگهای هارش جایی ندارند جز در قعر آن
Replying toدر زمانی که توافق شده.قیمت برخی اجناس پایین اومده، ماشین گرون میشه.میدونید چرا؟چون نظارت نیست.نظارت وظیف کیه؟ مجلس.مجلس چی کار میکنه؟ تعطیلِ.آقایان میشه بفرمایید دیگر چه دلیلی هست که مجلس رو باز نمیکنید؟
Replying toننگی دیگر بر ننگهای قبلیتان اضافه شد!!! واقعاً که افتخار دارد با کودک خوار وقاتل امام شهید و یزید زمانه در ماه محرم به توافق برسی وبیعت کنی!!!ایرانی باغیرت حاضر به دادن باج نمیشود آنهم دادن تنگه و اورانیوم به دشمن!!!شرافتمندانه نیست مذاکره!
Replying toدشمن مامردم کسایین ک میخان هسته ای مون بدن بره براراضی کردنه قاتل رهبرمون،مظلوم شهدای هسته ای ودانشمندانمون ک عمروجونودانششون روگذاشتن بپای کشور ک توو دارودسته ظریفوروحانی ملعون مابقی دسترنجشونوب بادبدین،خدا لعنت کنه اون اسب ابی وروحانی نکبتو امیدوارم زنده باشم محاکمه شونو ببینم #خونخواهی_امام_شهید
Replying to#توافق_ننگین#نمیپذیریم ❌️#انتقام 🚩 امام و شهدا چه شد⁉️ https://virasty.com/velayat68/1781776654049681613✓چرا تحصن⁉️✓مطالبه شماچیست⁉️✓چرا جلوتر از رهبری حرکت میکنید⁉️پاسخ این سوالات از زبان خانم دکتر زهرا دهنوی ، خواهر سه شهید بزرگوار#نمیپذیریم ❌️#تنگه_احد_وزارت_خارجه 🇮🇷#انتقام 🚩امام وشهدا چه شد⁉️@Rahbar_enghelab_ir15 MB
Replying toپادگان ها و مراکز نظامی صحیح و سالم اند و جز مولفه های قدرت محسوب نمیشوند. فرماندهان شهید هم در تصادف چهارراه شهید شدند. چرا اصرار بر دوگانه سازی دارید؟هم دانش و فناوری و هم نیروی نظامی از مولفه های قدرت است.
@softwar5dReplying toهستهای هم جز دانش ایران اسلامی است که میتوان هم در تجهیزات نظامی و پزشکی و درمانی و اکتشاف و موارد دیگر از آن استفاده نمود. چرا میخواهید قبول کنيد در دانش هستهای عقب نشيني کنيم و دوباره پای جاسوسان موساد به ایران باز کنيد.
Replying toبا اتکا به بازوی علمی کشور،صادرات دانش می تواند صنعت پولساز برای وطنم درست کندو با کاهش قیمت دارو و درمان جذب توریست درمانی می کنیمو مهاجرت معکوس بر اساس این فرصت پولساز اتقاق می افتددر ادامهبرنامه انتخاباتی من در سایت سیاستمدار موجود استhttps://www.siasatmadar.com/politicians/ata-allah-taheriwww.siasatmadar.comعطا اله طاهری
دانشجوی دکترای تخصصی مهندسی (شاگر اول تحصیلی)کد انتخاباتی ۵۷۷۶،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،اینجانب عطا اله طاهری دارای چند اختراع و چندین تقدیرنامه مرتبط با فعالیت های پژوهشی ام و رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد 1383 دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا . بنده نامزد تایید صلاحیت شده نهایی نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران ، ری ، شمیرانات ، پردیس و اسلامشهر هستم .
Replying to15 MBReplying toمجاهدت ما #حسنین استچه در مذاکرات و چه در جنگ و چه در تحریم ما پیروز شدیم(تصویر مربوط به ۱۳ آبان و در حمایت رهبر شهیدم(ره) بود)
Replying toدانش و فناوری تنها با قدرت سخت و نظامی معنا پیدا میکنه..در دنیای گرگ های گرسنه فقط باید قوی بود تا به بقیه موارد رسید...مومن از یک سوراخ ۴ بار گزیده نمیشه حافظ نهج البلاغه